Jeg tror desværre ikke helt jeg forstår dit indlæg
Hvad mener du med første spørgsmål. Jeg ønsker jo at være sammen med ham, da jeg elsker ham.
Hvad tænker du også på mht. dette spørgsmål? Om hun skal lære, at utroskab er i orden eller, at det er ok at svigte?
Et rungede NEJ. Jeg ønsker ikke at dele ham med nogen.
Tror heller ikke jeg forstår disse spørgsmål? Mener du om han er det værd at satse på som kæreste? Eller noget helt andet...
Jeg beklager at være en smule tungnem, men som du skriver, befinder jeg mig en en slags paniktilstand eller rettere i en slags trance...
jamen når man er i en paniktilstand så kan det være meget svært at se skoven for bare træer så at sige.
Jeg vil prøve at stille nogle mere udførlige spørgsmål og så bagefter forsøge at vende den om så du måske kan se træerne og ikke kune skoven 
Forsøg at holde et fokus på herognu billede. Ikke noget forhistorie eller hvem sagde hvad. Bare kig på hvad der sker lige nu...
1. Fortjener du den behandling? Hvis nej, hvorfor opfører du dig som om du gør og hvis ja, så fører vi direkte til sp2.
2. synes du at det er i orden at Laura får ind med modermælken at det er i orden at far opfører sig sådan overfor mor?
3. Men hvis svaret er nej hvordan kan det så være at du lever som om svaret er ja? Din mund siger nej men dine handlinger siger ja... Det er ikke fair overfor hverken Johnny, Laura eller dig selv. Tag en beslutning og så vær konsekvent. Også selvom det fører et sted hen du helst ikke vil gå - nemlig at du måske mister ham.
Scenarie: forestil dig at din bedste veninde kommer til dig med dine oplevelser og erfaringer med Johnny. At din bedste veninde har taget din plads. Hvad ville du råde hende til?

en del af at blive voksen er at indse at der findes flere forskellige slags kærligheder, den korte intense, den usunde, den ægte, den langvarige, den flyvske, den egecentrerede osv. og så at det man ønsker er ikke altid det man har brug for eller har godt af.