Jamen Baagøe... det er jo ikke ham der skal bestemme. Han skal IKKE ha' et ultimatum. På nuværende tidspunt har han jo valgt. Og desværre er det ikke dig han har valgt. Men når du kommer ud på den anden side af det hele, er jeg sikker på at du bliver glad for det. For han virker altså ikke som "good company".
Jeg ved det er enormt svært at se det hele i øjnene, men du kommer ikke videre hvis du bliver ved med at "hænge" fast i ham. At du vil stille ham et ultimatum inden længe. Men det tror jeg ikke du får noget ud af, og for at være ærlig så har han da vist fået de chancer han skulle ha'... plus lidt til. Og han er jo stadig ikke sammen med dig.
Så tror du skal stille dig selv et ultimatum. Vil du blive ved med at hænge som hende "den forladte" eller vil du videre? Tror ikke på du får et liv med ham. Hvor svært og hårdt det end er at erkende...
Og tror du presser ham yderligere væk ved hele tiden at afkræve ham et svar. Det du søger er et mundtligt svar fra ham, men synes hans handlinger er mere end svar nok.
Du skal tage fat i dig selv og stå ved dine valg. Du skal ikke blive ved med at holde dit liv på stand-by og vente på at han afgør hvad der skal ske med DIT liv. Det er da dig selv der skal bestemme det.
Han vælger at blive ved konen og så skal du finde ud af hvad der så skal ske med dit liv. Uden ham. Så må det så være op til ham at kontakte dig med henblik på samvær med Laura, men det er igen ikke din pligt. Jo, det er svært når man gerne vil ha' en far til sit barn, men han er jo en voksen mand og må selv gøre noget også. Ellers tror jeg altså at Laura er bedre tjent uden. For at ha' en far der bliver "presset" til samvær er vel ikke den far hun skal ha'?
Det er ikke for at være hård men for at hjælpe... Du bliver nødt til at slå ham ud af hovedet og komme videre ... Ved godt det er lettere sagt end gjort, men han har vist allerede forspildt for meget af dit liv.
VH Ag
Anmeld