Kan snart ikke mere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2010

Pige2009

Ni-ko-li-ne skriver:

jamen det er det da, det er sgu da ham der ikke tager sig sammen og vælger om det skal være det ene eller det andet! det er ham der står med alle mulighederne og du skal altså til at tage noget styring over det... for han har bevist at han ikke kan styre det!

Jeg ved det. Du lyder næsten som en gammel bruger herinde Zeta, som jeg stadig har kontakt med. Jeg har også kraftigt overvejet det med psykologhjælpen, for jeg tror jeg i den grad har behov for at få nogle konkrete værktøjer til at komme videre. Knuden i maven vokser sig bare større og større...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Baagøe skriver:

Jeg tror heller ikke, jeg som sådan får det dårligt overfor Laura, da jeg jo ved, at jeg har gjort alt hvad der stod i min magt for at det skal lykkes.

det er godt at høre... det tror jeg bare generelt mange mødre er tilbøjelige til...

Anmeld

18. oktober 2010

Pige2009

Ni-ko-li-ne skriver:

det er godt at høre... det tror jeg bare generelt mange mødre er tilbøjelige til...

Ja, men den følelse sidder jeg dog ikke med, da jeg ved, at jeg ikke kan gøre mere. Desuden har jeg gemt alle sms'er og mails, hvis der senere skulle blive noget, så Laura vil til enhver tid kunne se, at det var mig der kæmpede for det...

Anmeld

18. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Baagøe skriver:

Jeg ved det. Du lyder næsten som en gammel bruger herinde Zeta, som jeg stadig har kontakt med. Jeg har også kraftigt overvejet det med psykologhjælpen, for jeg tror jeg i den grad har behov for at få nogle konkrete værktøjer til at komme videre. Knuden i maven vokser sig bare større og større...

ja ham husker jeg godt...

jamen, det er også bare fordi du jo bliver mere og mere ødelagt af alt det her! og din krop må nærmest leve i en stress tilstand...

og det er ikke sundt... i mine øjne har du taget alt for meget hensyn til ham... men det er klart, du har været forelsket og han er far til dit barn... det er bare vigtigt at du er noget for dig selv nu:0)

Anmeld

18. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Baagøe skriver:

Ja, men den følelse sidder jeg dog ikke med, da jeg ved, at jeg ikke kan gøre mere. Desuden har jeg gemt alle sms'er og mails, hvis der senere skulle blive noget, så Laura vil til enhver tid kunne se, at det var mig der kæmpede for det...

det er godt:0)

Anmeld

18. oktober 2010

<3

Hvornår du beslutter dig for at nu er det nok kan ingen bestemme for dig. Men prøv engang at træk vejret dybt og så se på dit liv udefra :

- er det det du ønsker for dig selv?

- er det det du ønsker at Laura skal lære er i orden?

- er det bedre at have Johnny lidt end hele tiden?

De svar vil give dig en ide om hvor du står og hvad du bør gøre.

Personligt ville jeg nok have smuttet for længe siden, men det er så nemt at sige når man ikke har følelser i klemme Men jeg tror fuldt og fast på at du lige nu befinder dig i en paniktilstand fordi du hvis du giver slip på Johnny så mister du ham. Om Laura mister sin far ved jeg ikke, men du tror at du vil miste ham som mulig kæreste. Er det det værd? Med de omkostninger som du har? Det kan jeg ikke svare for dig

Anmeld

18. oktober 2010

Pige2009

Ni-ko-li-ne skriver:

ja ham husker jeg godt...

jamen, det er også bare fordi du jo bliver mere og mere ødelagt af alt det her! og din krop må nærmest leve i en stress tilstand...

og det er ikke sundt... i mine øjne har du taget alt for meget hensyn til ham... men det er klart, du har været forelsket og han er far til dit barn... det er bare vigtigt at du er noget for dig selv nu:0)

Der er rigtig mange der siger, at jeg har strukket mig alt for langt og givet ham for lang snor, da han har haft de mest gunstige vilkår til at se Laura i hendes første leveår. Han har jo stadig nøgle til vores lejlighed, og har altid kunne komme forbi.

Anmeld

18. oktober 2010

Pige2009

LIZO skriver:

ved ikke hva jeg skal sige. men sender dig et kæmpe kram- det kan ikke være nemt. håber i finder en løsning.

Tak...

Anmeld

18. oktober 2010

Pige2009

tinasmor skriver:

Hej Linda

Jeg kender ikke din situation. Men mellem linierne kan jeg læse, at dit barns far er gift med en anden?

vidste du dette da du blev gravid?

Har I været sammen længe (før du fik dit barn)?

Har hans kone og ham børn?

Jeg synes også at kunne læse at han siger at han elsker dig, men ikke pt at han kan forlade konen?

Det lyder som om det er rigtig hårdt....

Du får lige et link til min tidligere tråd, som svar på dine spørgsmål

https://www.baby.dk/debat/64616pi1/enlig-morfar/er-knust.aspx

Anmeld

18. oktober 2010

Pige2009

wamse skriver:

Åhhh stakkels dig altså Det må være frygtelig hårdt for dig. Har ikke nogle kloge ord til dig, vil bare lige sige at dit indlæg er læst.

Stort knus

Tak. Tænker stadig over dine råd ifm. SFV...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.