Sidder her og ved ikke hvor jeg skal begynde eller ende. Nogle af jer kender min situation med mit barns far, som har anden familie og ved hvem jeg er...
Vi har i mere end et halvt år talt om at vi skal flytte sammen, og situationen var endelig ved at løse sig og fremtiden tegnede lyst her i august, hvor de har aftalt, hvad der skal ske med børn, hus og virksomhed. Men de sidste 14 dage, har jeg fornemmet, at noget var forandret, da han dårligt svarede på hverken mail, telefon eller sms. Tirsdag stiller jeg ham et ultimatum pr. sms. og han ringer for at aftale nærmere omkring vores barn.
Han skal så hente vores barn i DP igår og de skal køre hjem til os for at tilbringe lidt kvalitetstid sammen efter ikke at have set hinanden i mere end en måned (hans valg). Vi aftaler jeg skal komme hjem efter sengetid, så vi kan tale ud om det hele. Da jeg kommer hjem får jeg så beskeden om, at det er slut, selvom han siger han elsker mig
Nu skal vi istedet tale om hvor meget han og konen skal have vores barn og de skal også have fortalt deres tre børn, at de har en lilleX
Jeg forstår slet ikke hvorfor han har løjet så længe og jeg er i syv sind...
Jeg hulkede og nægtede at acceptere det - han græd også og kørte grædende afsted mens han efterlod mig opløst af gråd
Jeg har ikke sovet hele natten og kan intet spise - sidder bare og har ondt i maven og tuder...
Kan slet ikke se, hvordan jeg skal komme videre uden ham, da jeg elsker ham så højt!
Bare tanken om at jeg er nødt til at se hans kone, og er tvunget til at se hende med vores barn gør ubeskrivelig ondt... Især når jeg nu glædede mig til en fremtid med ham.
Jeg føler mig død indvendigt... Hvordan kommer jeg videre?????
Anmeld