Kan snart ikke mere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2010

lisbethita

Baagøe skriver:

Jeg ved det godt, og jeg ved godt, at jeg skal til at få benene på nakken, og komme væk i en fart - både for min egen og for Lauras skyld.

Ja, jeg elsker ham, men det svigt han har gjort er utilgiveligt. Jeg tror slet ikke at Sidsel kan gå 100% ind for Laura, så derfor har jeg mine tvivl om hvorvidt, det er til Lauras bedste at komme hjem til dem, såfremt det bliver aktuelt. Johnny er meget væk, så det vil også være Sidsel der kommer til at tage sig meget af Laura, og hvis hun ikke er helt med i det, så kommer det til at gå ud over Laura...

Hjertet er svært sige imod . Du kan tro jeg forstår hvad du skriver.

Men jeg håber, at dit hjerte med tiden giver slip på ham. Jeg er ikke sikker på han er god for dig, ven ;-) Det er sagt i den aller bedste mening!! Husk det!

PAS PÅ DIG SELV!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2010

Pige2009

lisbethita skriver:

Hjertet er svært sige imod . Du kan tro jeg forstår hvad du skriver.

Men jeg håber, at dit hjerte med tiden giver slip på ham. Jeg er ikke sikker på han er god for dig, ven ;-) Det er sagt i den aller bedste mening!! Husk det!

PAS PÅ DIG SELV!!!!!

Jeg ved det udemærket godt, men processen for at komme videre er lang.

Anmeld

19. oktober 2010

lisbethita

Baagøe skriver:

Jeg ved det udemærket godt, men processen for at komme videre er lang.

Ja...den har jeg regnet ud. Hjerne og hjerte taler sjældent sammen ;-) 

Men så må tiden hjælpe dig søde!! Pas på dig selv!! Sig til hvis du nogen sinde får brug for en snak eller noget. 

Kæmpe knus 

Anmeld

19. oktober 2010

Pige2009

lisbethita skriver:

Ja...den har jeg regnet ud. Hjerne og hjerte taler sjældent sammen ;-) 

Men så må tiden hjælpe dig søde!! Pas på dig selv!! Sig til hvis du nogen sinde får brug for en snak eller noget. 

Kæmpe knus 

Nemlig og tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.