Hej søde!
Først og fremmest et stort kram til dig og Laura fisen 
Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal sige søde, andet end at jeg har lyst til og pande ham én med noget tungt!!!
Umiddelbart vil jeg mene, at I står i situation 3! Jeg er ikke i tvivl om, at han vil sin datter, jeg tror det er Sidsel der trækker i den lange ende derhjemme..
Men jeg tror også, at hvis han 500 % havde ville dig, så var han sået fra Sidsel (kan ikke huske om der er børn i deres forhold)
For tænker hvis der er, så må han føle sig som en lus mellem 2 negle! Skal han vælge den ene eller anden fra..? Men igen, hvis han har været Sidsel utro, så må der heller ikke være lutter glæde derhjemme... Kan hun have truet med, han ikke får deres børn og se (hvis der er nogen) hvis han går til dig og ikke hende? For så tænker jeg måske, at det er "nemmere" for ham og vælge dig og Laura fisen fra?
Det blev vist en anelse rodet, håber du finder hoved og hale i det :-)
Men jeg er glad for at læse, at han kommer til Laura´s fødselsdag..
Skal jeg forstå det rigtigt, at det kun er ham og Sidsel fra hans familie der kender til Laura? For så er han da også en skvaddernakke! Håber du får modet til og fortælle farmor der er et dejligt barnebarn, det burde være ham der gjorde det.. Det ville være bedst for Laura, det samme hvis der er søskende..
Nå men jeg ville bare give dig en lille krammer søde 
Anmeld