Slagelseguy skriver:
Hej!
Mange tak for dit svar. Jeg bliver nærmest helt glad af at læse det.
Ja det virker meget useriøst. Og det virker slet ikke som en "moden" tilgang til det at få et barn, det virker mere som en hovsa, nej det bliver da sjovt at jeg kan få mig min egen lille levende-pynte-dukke. Hvilket jeg syntes her helt forkert, men forstår da godt at man vil se sit barn i det og det outfit.
Men det er klart også min tanke at få delt forældremyndighed, især hvis det ikke vil påvirke barnet. For det ønsker jeg ikke at skade, så lader jeg hellere "kampen" være tabt på forhånd.
Du vil ALDRIG skade dit barn ved at kæmpe for din ret til at se det.. Og husk nu på du har nogle år at løbe på til at få en stabil situation etableret, -så dit barn aldrig kommer til at vide om der har været en 'kamp' mor og far iblandt..!
Hvis DU vil dit barn, skal du også have lov til dette.. Uanset hvad moderen mener, og du KAN få det som du gerne vil have det.. Det kan blive svært, men begynd allerede nu og chancerne bliver det større.. Du ved ikke om 'kampen er tabt på forhånd' førend du har forsøgt at tage kampen op... Og dit barn tager ikke skade af dette før tidligst om nogle år, og der kan nå at ske en masse! Og selvom barnet evt. kunne tage skade af denne kamp det KAN blive, jamen så er det jo absolut ikke din fejl, men moderens! - Og dermed ude af dine hænder!
Du skal da ikke opgive dine rettigheder pga moderen til dit barn opfører sig fuldstændig håbløst.. Det ligger mig så fjernt at en kvinde kan være sådan.. Hvis ikke hun ville dig, skulle hun heller ikke vælge barnet.. Har faktisk en veninde der blev gravid med en gut hun bare ikke kunne udstå, tanken om abort lå hende ligeså fjernt, men enhver kvinde ved hvis du får et barn med en fyr, er denne fyr en del af dit liv for altid, om du så vil det eller ej.. Min veninde endte også med at få barnet fjernet, da hun simpelthen ikke kunne udstå den fyr, det samme skulle moderen til dit barn have gjort, hvis hun har det sådan...! Det har hun ikke gjort, og nu må HUN acceptere at du er i hende og barnets liv..! Og sådan er det bare!
Anmeld