Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:
1) Kombi - her sikrer jeg mig at både jeg og mine børn kan lide det. Det må også gerne være rart i stoffet.
2) der er meget identitet og signal i tøj..? Jakkesæt/ jeans +piercing og det er da også igennem tøjet man kan skrue mere og mindre op for det pigede eller drengede. Og her er kjole altså bare udelukkende til piger i min optik. Nej - piger skal ikke altid gå i pynt og lyserødt....
Jeg ville heller ikke købe lyserøde sko til min søn.
Jeg har aldrig nævnt at kjoler kun er til piger for mine drenge. Men det er ret indkodet i dem når de kogger på tøj med mig.
Men hvorfor må børn ikke få hvad de ønsker sig? Det er det eneste jeg spørg om, bare fordi du ser det som til det ene køn.?
Men hvad hvis du står i situationen, hvor han kun vil have en kjole, en lyserød tshirt eller noget? ville du så bare købe hvad du ville.. ? Jeg snakker ikke om hvis der er enighed, men hvis der er uenighed..
Hvad vis han ønskede sig en kjole til sin fødselsdag, ville du så heller ikke skrive den på sedlen? Eller hvis han ville have prinsesse, enhjørning eller bare noget, som du ser som piget, fødselsdags tema, ville du så også nægte ham det?
Men hvorfor er det så vigtigt at du er feminim eller maskulin i din påklædning? Er det ikke vigtigere at man føler sig god tilpas?
jeg har set drenge klædt helt i blåt og folk spørg stadigvæk om det er en dreng eller en pige? Sååå...
Anmeld
Citér