Anonym skriver:
Egentlig sjovt. Jeg har det fint med forskellige farver. Min døn har også gult/ organge/ rødt osv. men det er bukser og bluse/ t shirts.
Dejligt at høre, for synes vi skal udvide muligheden for drengene, og nyde når de elsker lyserød (pink var jo Barcelonas trøjer så det har været i høj kurs).
Jeg kan godt forstå springet til en kjole kan virke stort. Men vil da håbe, at hvis drengen ønsker sig at være prinsesse til fastelavn så er det lige så okay som pigen der er hulk.
Og jeg vil ønske at drengen der ønsker sig lyserøde kondisko med glimmer vil få samme okay som pigen der ønsker sig de blå med spiderman.
Og hvor ville jeg ønske at vi voksne ikke kommenterede på det (især min ene dreng har fået mange kommentarer med på vejen som lille fordi han havde langt lyst hår, og nej det var ikke mit valg, han ønskede først at få det klippet da han var 9 år og garden krævede det. Han var så ked af, at han tit mødte voksne der sade ej en dreng har da ikke sådan noget hård, du ligner en pige. Og jo det var desværre de voksne og ikke børnene).
Anmeld
Citér