Tidligere tnbc (med ny profil)
Fnulle skriver:
Jeg har været igennem samme dilemma. Min søn på 5 har flere gange bedt om en kjole. Min første reaktion var at det skulle han ikke have men sagde til ham at jeg ville tænke over det. Jeg er enig med mange i tråden om at det ikke burde gøre nogen forskel om det var peter eller petra der havde ønsket om en kjole. Så det arbejder jeg med. Når nu hans Ynglingsfarve er lilla hvorfor skulle han så ikke have de lilla sko? Så nu har han to kjoler og lilla sko og han elsker det. De har været søde i børnehaven og de få kommentarer han har fået har han selv affejet efter at vi inden havde talt om at det ikke var alle der synes om lilla og lyserød og at nogen synes at kjoler kun er til piger. Faktisk er jeg ret stolt over at have en stærk dreng der tør stå ved sig selv og de ting han kan lide.
Så godt skrevet.. 
Ja, selvfølgelig kan det være noget at sluge når det sker for en.. Men du skød det ikke bare væk, du sagde til ham du ville tænke over det, så han følte sig ikke bare skubbet væk med sit ønske.
Sådan
Men som du siger han er sååå glad... Og ja hvis yndlingsfarven er lilla, hvorfor må de så ikke have tøj, sko, taske i den farve? Ligesom hvis de er vilde med disney(prinsesser), så hvorfor ik`?
Anmeld
Citér