Sikke en masse aktivitet, jubii! Godt at høre fra alle 
Vores maveproblemer kom før D-dråber, og faktisk har jeg glemt at give dem både fredag og lørdag i denne uge uden at der har været en forskel. Vi giver lactocare med mælkesyrebakterier.
@Ibsy: Min kæreste er overhovedet ikke på med Astrid. Det er altid mig, der har hende, også når han “snakker” med hende. Han synes, det er mærkeligt at snakke til hende, så han siger for det meste bare dikkedik og forsøger at gentage, hvad hun siger. Men han har fået ind i sit hoved, at hun altid bliver ked af det, når han holder hende, så derfor vil han nødigt og han giver helt ekstremt hurtigt op og afleverer hende tilbage med det samme, hun bliver ked af det. Det er rigtig synd, for hun søger ham faktisk relativt tit med øjnene, når hun ligger hos mig. Men jeg synes det er svært at give ham råd til at holde og underholde og trøste hende, fordi jeg ikke synes han bruger dem alligevel. Fx synes jeg ærligt talt at det er noget pjat, at han ikke bare kan sige “såh lille skat, bare rolig, far er her” eller et eller andet trøstende til hende, når hun responderer virkeligt godt på beroligende snak. Men jeg er sikker på, at han bliver en vanvittigt god far, når hun bliver større og kan mere. Han siger heller aldrig nej, så hun bliver sikkert fars pige til sidst 
Til gengæld er det ham, der ordner alt det praktiske. Astrid har én halv times lur om dagen, som hun sover i barnevognen (den første lur om morgenen). Der går jeg i bad og spiser morgenmad. Evt. sætter en vask over eller lægger tøj sammen, hvis jeg kan nå det. Og når hun leger og har mavetid alene på aktivitetstæppe tømmer jeg af og til opvaskemaskinen. Men ellers laver han mad, gør rent mv. Der er jeg så blevet rigtig god til også at acceptere, at det sejler, selvom det er hans ansvar. For han har jo også travlt på arbejde, og det er ikke nogen specielt sjove opgaver at have.
Mht. Astrids lure er der bare ingenting der virker. Også i barnevognen vågner hun efter én søvncyklus, selvom vi går. Og så er det faktisk ret meget en pain at være langt fra hjemmet, for hun VIL op og kan ikke lægges ned igen. Men det er tydeligt ondt i maven, der vækker hende (også om natten, Sjæleven, så det med flaske tror jeg ikke vil gøre nogen forskel. I øvrigt synes jeg jo, alt taget i betragtning, at hun sover vildt godt om natten - bare hun ikke vågner efter hver søvncyklus
).
Vi var ved lægen igen i går, fordi der var blod i bleen i fredags. Så nu har vi været ved 3 forskellige læger plus SP, som alle siger, at vi bare må vente på, at maven bliver bedre
De to, der har set hende hernede, er børnelæger, så dem har jeg mere tiltro til end min egen læge. Men hun er jo også mega glad og sød, når hun ikke har ondt. Og græder ikke meget. Men jeg synes det er hårdt, at man kan høre hende vride sig i smerte uden at kunne hjælpe. Så krydser fingre for at det går over ved 3 mdr., ikke først 4 eller senere!
Hun har i øvrigt rigtig svært ved at beholde sutten i munden, men bliver også ked af det, når hun taber den. Hvordan har I lært jeres at bruge sut, og hvilken slags? Vi bruger gummisutter for at undgå sutteforvirring, men hun vejer 6,2 kg nu, så jeg er ret sikker på, at hun nok skal finde ud af at spise, selvom hun får en anden slags sut