Jeg er stadig med, men jeg er helt smadret - er aldrig rigtig kommet ovenpå igen efter brystbetændelsen. Og jeg bliver tit afbrudt, når jeg skriver, så sker der en eller anden fejl når jeg vil slå op, så indlægget ikke kommer frem 
Brystbetændelsen er ikke kommet tilbage, men knuden forsvinder ikke. Det er vildt irriterende.
Astrid har stadig ondt i maven og sover kun en cyklus ad gangen om dagen og er så vågen i mindst et par timer efterfølgende. Hun er egentlig ikke særligt pylret eller urolig, når hun er vågen, selvom hun helt sikkert ikke sover nok. Som regel heller ikke om aftenen. Men jeg synes, at det ser ud som om hun er begyndt at få rander under øjnene
Hun er også begyndt at sove dårligt om natten, fordi hun vågner og prutter en gang i timen. Og de dage, hun sover godt, vågner jeg med ondt i ryggen, når jeg har sovet 4-5 timer og er nødt til at stå op!
Det tærer virkelig på mine kræfter. Jeg har også tabt mig ekstremt meget, fordi jeg ikke får nok at spise, når hun hele tiden er vågen og jeg pumper ud, når hun sover. Jeg vejer 9 kg mindre end før graviditeten, hvor jeg allerede var meget slank.
De sidste to uger har jeg endda haft hjælp i form af både kæreste og mor, men jeg er bare træt med træt på.
Og Ibsy: forældre, der bærer rundt på deres barn 3-4 timer om dagen, fordi det er det, barnet har brug for, er ikke skod! Astrid ligger næsten aldrig på maven, og det kan godt være, at hun bliver langsom til det grovmotoriske. Der trykker jeg på pyt-knappen. Hun sover vildt dårligt, men alligevel er hun næsten altid glad. Så fokuserer jeg på, at hun i hvert fald får nok kærlighed. Resten kommer, når hun er klar.
Hvornår skal I afsted til Tyrkiet, Sjæleven?