Sådan skrev du ikke før. I en af dine indlæg skrev du at hvis du skal på besøg hos hende, så SKAL hun snakke til dig.
Du skriver nu at han er for lille til at være væk fra dig så længe plus han bliver ammet og barnet er 1 månede gammel. Derfor kan du ikke bare sende ham afsted med far. Men du finder ikke på andre metoder for at hun kan se sit barnebarn og du samtidig ikke ret lang væk til at være der når de er færdig med at være sammen?!
og bare pga du spørger om hjælp herinde. Så må din mand ikke ha en mening om sitationen mm?!
Jeg vil da håbe at din mand har ligeså meget at sige.
Og synes du drejer på historien nu. I en af dine andre indlæg skriver du at barnet ikke ser sin farmor er din besluttning i og med at du har ikke TILLADT din mand at tag jeres barn med og besøge hende.
Tilladt som om han ikke er den ægte far for barnet. Og dermed dig der bestemmer.
Og du skriver også at selv din mand har du ikke lyst til at han ser sin EGEN MOR.
Men nu skriver du, nej nej han vil frivillig selv ikke se hende mm. 

Ikke at hun skal snakke TIL mig, men MED mig om vores konflikt og hvrdan vi fremadrettet skal kunne enes for barn og barnebarn skyld. Sådan skrev jeg 
Jeg drejer overhovedet ikke i historien, men jeg synes ikke min mands mening er vigtig herinde i og med han ikke kan bidrage med sin mening.
Og ja tilladt, for selvom han gerne VILLE så ville jeg da aldrig bare stå og sige nå men så ha en god dag hej hej, når jeg slet ikke følte det var rigtigt at han tog vores barn og gik.
Omvendt ville det os være hvis jeg sagde til ham jeg tager i sommerhus med mine veninder en weekend og han sagde nej, fordi han ikk ville være fra hans barn så længe. Skulle det så ikk respekteres? Jo da. Også ville jeg blive hjemme. Ligesom han respektere at han ikke skal herfra med mit barn i flere timer? Ville det betyde at han bestemte? Nej vel. Det går skam begge veje.
Og desuden, denne konflikt har varetet helt år. Det er nok begrænset hvad jeg kan få med i et enkelt indlæg. Men jeg forklare dig da gerne 
I starten sås han stadig meget med sin mor, og det fungerede fint. Men efter noget tid hvor hun blev VED at presse på han skulle gå fra mig, og konstant tale dårligt om mig og LYVE om ting jeg havde sagt og gjort, så blev han træt af det. For deres samvær endte kun i hun sad og talte lort. Og vi blev uvenner HVER gang også sagde jeg til ham at jeg ikke vil finde mig i at blive talt dårligt om, og løjet om hver gang de havde ses. Og han skulle blive så påvirket, så vi blev uvenner fordi han tvivledepå mig (For ens mor lyver da aldrig), også sagde han til hende han godt kunne tænke sig at komme forbi med mig (jeg var stadig gravid), så vi kunne snakke alle 3. Men jeg var absolut ikke velkommen og han skulle ikk slæbe mig med. OGSÅ sagde han de ord til mig at han ikke gad komme der når han ikk kunne have sin familie med, som inkludere mig. Forklaring nok?