Carina:-) skriver:
Hun lyder træls....
Og hvor er det altså hårdt med mennesker der bare ikke kan se længere end deres egen næsetip.
Hun burde af kærlighed til hendes søn ,tage sig sammen
Men det du beskriver er jo et patetisk menneske der ikke formår at se andet end egne behov,
Hun lyder barnlig og egoistisk- og hvis du ønsker et minimum forhold bliver du nødt til at spraye dig med teflon når du skal være i samme rum.
Trække vejret dybt og slug din stolthed og sig så undskyld så I kan få ro på.
Jeg ved godt det er mega svært når man ikke synes man skylder en undskyldning- men jeg har også sagt undskyld til svigerdatter bare for at min søn kunne få ro.
Jeg sagde undskyld fordi hun mente jeg ignorerede hende til et vigtigt møde ved kommunen .
At jeg snakker med min ex svigerdatter - selv om jeg er plejemor for hendes ( og min søns søn)
At jeg ikke har hilst på hendes mor ,for jeg måtte jo have set hende når hun så mig. ...
Jeg har sagt undskyld mange gange - selv om jeg havde lyst til at ( ja vildt barnligt ) ruske hende i stykker for hendes latterlige beskyldninger,hendes surmuleri,hendes brægen op når hun føler sig forbigået ,og hendes konstante se mig attityde
Lyder jeg bitter? 
Og hvis du gør det samme ,får du fred- I får fred,
Jeres lille barn får fred- for det er ikke godt hvis I er vrede/kede af det- og det gør ikke noget godt for jeres forhold.
Og så vinder hun - hun vinder hver gang du er ked af det- hver gang din mand er ked/vred og I skændes.
Så giv den ynkelige kvinde ret - ret i alt hvad hun kæfter op om,for hvad skal hun så kunne brokke sig over.
Og så får I fred - og du sluger den satans kamel - og glæder dig over hun ikke lever evigt.
Det synes jeg nemlig også! Jeg forventer på ingen måde vi nogensinde bliver slyng veninder, men en ordentig tone så vi kan være i rum sammen, netop for deres skyld.
Min mand er heldigvis ved at være så træt af alle hendes krav og opførsel selv, så han er stået helt af og gider hende ikke så længe hun er så snæversynet.
Synes godt nok det er stort af dig at undskylde for så latterlige ting, men samtidig forstår jeg det godt. Man gør meget for fredens skyld. Personigt vil jeg bare ikk sige undskyld for at føle noget, det ligesom at undskylde at jeg er mig. Og det vil jeg simpelthen ikke.
Egentlig synes jeg man burde komme videre og glemme alt det undskyld og din skyld min skyld, men se fremad og finde ud af hvordan man kan være sammen, når man nu ikke kan slippe.