AnoMom skriver:
Mht sidste sprøgsmål. Det fik jeg ikke svaret på.
Ingen tvivl om at svigermor er barnlig. MEN man kan stadig ikke tvinge folk til at tale til en. Ligeså vel som man ikk kan nægte en at se sit barn bare fordi man ikk bliver talt til.
Det står vist ingen steder at man ikke KAN nægte nogen at se ens barn, såfremt de ikke taler til en, vel kan man da så 
Og det havde jeg da også gjort, synes du det er helt okay for børn at vokse op og lære at hvis man ikke kan lide sine fremtidige svigerbørn, så kan man bare tvinge sine egne børn til at tage børnebørnene og komme på besøg så man slipper for at se svigerbørnene? Og sådan generelt i det hele taget, at kan man ikke lide nogen, så er det okay bare at ignorere dem når de fx taler til en? Det er da enormt uklædeligt.
Hvad så, når det barn som vokser op med en opfattelse af, at: “min farmor gider ikke at se og tale til min mor, og det er der ikke nogen der siger fra overfor, derfor er det okay for mig ikke at tale til min skolelærer, klassekammerat etc, fordi det er helt okay adfærd”. Man er da nødt til at sige fra overfor sådan en barnlig adfærd, og ved at farmor får sin vilje, i og med at far skulle tage barnet og besøge alene, så accepterer man også hendes adfærd.
Anmeld
Citér