lineog4 skriver:
Men den beslutning er helt og aldeles fars og ikke mors.
Det er jeg uenig i, man er vel to partnere i et forhold, som fælles skal finde ud af, hvem de fælles bærn skal omgåes, særligt når det handler om nogen som ikke kan døje den ene part, og jeg tror altså heller ikke, at de fleste mænd, hvis mødre ikke ønsker at se svigerdøtrene, synes at deres mødre er super fantastiske.
Engang, da mine egne forældre havde set sig sur på min mand, foreslog de, at de kunne komme og se mig og børnene imens min mand var på arbejde. Det synes jeg var et fuldstændig uacceptabelt forslag, for at de synes min mand var en idiot var DERES problem og ikke mit eller vores lille families. Jeg sagde, at hvis de ville se nogen af os, så så de også min mand. Det jeg mener er, at selvom det er mandens mor, så tror jeg altså ikke at de bare har et fantastisk forhold, når hun moren synes konen er så slem, for manden elsker jo sin kone, og min erfaring er, at når mænd får “nye” familier, så kommer de altså i første række, selvom det da sikkert kan være svært at skulle vælge, ikke at jeg synes moren gør det svært i dette tilfælde.
Og jeg synes da også man skal gå langt for at bevare forholdet til sin mor/børnenes bedstemor, og det lyder også som om at ts er villig til det, men jeg ville da føle mig kørt ud på et sidespor, hvis manden bare tog beslutning om at vores fælles børn skulle være sammen med en person som afskyede mig, uden jeg selv måtte være der til at se og høre hvad der foregår.
Anmeld
Citér