lineog4 skriver:
Okay . men det var helt personligt og der kender jeg min mand nok til at han ville sige fra - og gjorde han ikke en enkelt barn så klarede vi nok også det. Og var han så vag så han ikke kunne (altså var en anden end min mand), ja så ville jeg stadig ikke fratage ham retten til at se en han elskede sammen med vores barn - det var en beslutning han skulle tage og ikke mig - og ja så hørte mit barn nogle drælige ord om mig, og ja det er ikke ideelt, men synes heller ikke det er ideelt at min mand ikke må vise vores barn dem han elsker.
Okay, der er vi så komplet uenige, som vi vel hele tiden har været, men mine børn skulle ikke sidde ved en dame der talte grimt om mig og deres far var der og ikke sagde noget til det overhovedet. Det kan jeg ikke forstå at nogen synes er okay, men alle har jo forskellige grænser.
Og ja, jeg ved godt at det måske foregår i skilsmissefamilier hvor far også synes mor er en idiot. Det er stadig ikke okay overfor barnet, at dets omsorgspersoner åbenlyst sidder og sviner en anden omsorgsperson, men her taler vi også om par som er sammen, som bør stå sammen og som bør signalere til deres børn at de står sammen og ikke finder sig i dårlig opførsel, og vise at DE elsker hinanden, og så kan det da godt være at far også elsker sin mor, men du skal ikke komme og fortælle mig at børn som gang på gang hører dårligt om deres mor fra deres farmor, synes at farmor bare er ding-dong-fjong.
I mangel af bedre ord, for jeg synes ikke det er direkte omsorgssvigt, men jeg synes det er enormt synd for et barn, hvis forældrene, eller den ene forælder, sender barnet hjem til et sted hvor det skal udsættes for grim tale om barnets mor, grænser sig til omsorgssvigt, uansvarlighed, kald det hvad du vil, jeg tror godt du ved hvad jeg mener. Et barn skal være omgivet af mennesker som har BARNETS tarv i fokus, og det har en kvinde som taler åbenlyst grimt om barnets mor IKKE.
Anmeld
Citér