Anonym skriver:
Jeg stiller mig ikke på bagben, men at blive jordet fordi jeg ikke vil lade min søns far køre væk med ham når han er 2 mdr det slet ikke iorden. Det pisser mig af. Og at folk ikke kan skrive ordenligt, jeg skriver ikk herinde for at få negative kommentarer men KONSTRUKTIV KRITIK!!
Alle mødre er forskellige og er den bedste mor for DERES barn. Jeg er absolut ikke urimelig eller mærkelig fordi jeg ikke vil være væk fra mit "spædbarn" længere tid. Nogen får børn passet af bedsteforældre når de 3 måneder, jeg ønsker ikke mit barn passet eller være væk fra ham. Og det er helt okay! 
Jeg ønsker hjælp til hvordan jeg kan løse den situation med min kærestes mor, uden at ødelægge vores forhold helt. Det er Det jeg spørger om råd!
Jeg har læst alle indlæg nu og kan sagtens forstå dig, men er samtidig uenig. Jeg skriver min historie til dig fordi jeg håber i kan undgå at komme ud i det samme som os!
Jeg har selv haft et ekstremt dårlig forhold til svigermor. Hun var alene med min kæreste da han var lille og han har haft en forfærdelig barndom! Virkelig forfærdelig, med vold og misrøgt. I hans voksne år har hun manipuleret så meget med ham, vi er virkelig ude i ekstremer. En gang tog min kæreste ikke telefonen i 2 dage når hun ringede og pludselig fik han en besked med at hun havde fået en blodprop i hjernen. Han kører selvfølgelig direkte ud på hospitalet, men ingen læger kender til hende og det viser sig at være løgn. Den samme historie gentager sig hver gang de bliver uvenner.
vi byggede et forhold op med svigermor da jeg var gravid, og det var pisse svært, men vi gjorde det for babys skyld. I slutningen af min graviditet slog det helt klik for min svigermor og den første måned vi havde baby, var det nået til et stadie hvor det faktisk var stalking. Det resulterede til sidst i at vi droppede al kontakt med hende i 1,5 år.
Det var SÅ hårdt at se hvor meget det påvirkede min kæreste selvom om det 100% var hans beslutning. Han sagde selv “jeg har mistet Hanne (fake navn), men jeg har ikke mistet en mor, for det har jeg aldrig haft”. Derudover gjorde det så ondt at vores barn ikke havde en farmor. Efter 1,5 år vælger vi meget stille og rolig at optage kontakten igen, vi har dog ét ultimatum, de skal få snakket sammen med en professionel. Min svigermor og kæreste går i terapi sammen og min svigermor går også til terapi alene. Det gjorde simpelhen en verdens til forskel, men det var en meget lang og sej kamp. Nu efter 10 år har vi faktisk en rigtig rigtig godt forhold til hinanden og dét er guld værd!
Jeg håber simpelhen så meget for jer af i finder en løsning!