Tak for de gode råd, og jeres forskellige syn. Nogle deler mit, andre ikke.
For at prøve at opsummere det hele, så vil jeg starte med at sige jeg på ingen måder HAR været svigermonster hun har været den tætteste på os i min graviditet og været inde over alt. For meget inde over, uden jeg har sagt fra fordi jeg ved hun gjorde det i den bedste mening.
Hun har haft mange måneder til at løse vores konflikt, men har været for stædig og krævet en undskyldning. Eftersom jeg var højgravid og sygemeldt havde jeg andet at fokusere på end lige hendes drama. Jeg har IKKE talt med hende siden, ikk engang en sms. Så jeg har ikke optrappet en konflikt. Det er HENDE der bliver ved at køre i det samme og stadig nægter det ene og det andet, selvom jeg har været åben for en løsning. Men stadig ikke imod at give hende en undskyldning.
De ting der så er kommet på efterfølgende, eks. At hun lyver og siger jeg har sagt ting som slet ikke passer, ønsket mig af vejen, fortalt min kæreste han SKULLE tage vores baby med til hende, lagt billeder op på sociale medier til trods for min kæreste har frabedt sig Dette!! Selv efter min enorm hårde fødsel med 18 sting hvor jeg ikke kunne gå i en måned fik HAN en besked med et stort tillykke til ham og tak fordi han havde gjort hende til farmor osv osv.
Min kæreste har flere gange foreslået ikke at tale med sin mor hvor JEG har sagt det er din mor selvfølgelig skal du tale med hende. Han er ligeså træt af hendes pis, som jeg. Han er bare mere afhængig af hende og får medlidenhed fordi hun græder og siger nogle ret vilde ting for at han skal få det skidt med sig selv
Mig og min kæreste har ikke problemer som sådan, det er en for stor ting for ham at være blevet far til et skrige barn og har trukket sig meget. Vi har parsamtaler ang. Dette.
Udover alt Dette, så fik jeg en efterfødselsreaktion. Jeg græd konstant og kunne slet ikk overskue mit liv. Bare for at give et indblik i hvilke hårde måneder vi har haft, og sviger ved alt dette. Men er ligeglad. Hun vil bare se barnebarn, nuuuuuu. Jeg har simpelthen ikke energi til at deale med hende og hendes følelser lige nu. JEG skal få det bedre og vores lille familie skal på det køl !
Anmeld
Citér