jeg har ikke læst alle svar, der var mange, men jeg syntes godt nok folk er tossede.
Jeg har selv fået lidt anstrengt forhold til min svigermor, men jeg er dorg stadig velkommen hos hende. Sommetider ville jeg dog ønske at min mand tog alene afsted.
Jeg kan godt forstå dig, at både du og din baby skal være velkommen. Jeg havde ikke selv tilladt at min mand tog på barselsvisit uden mig, når baby er så ny.
Jeg syntes du skal overveje at række hånden ud først. Vælge en dag og et tidsrum og invitere din svigermor til en kop kaffe for at se baby, evt kan du skrive fra kl det til det, så der ikke er tvivl om hvornår hun skal gå evt. pga. babys lur. Så lægger du bolden over til hende og det er hendes valg, hvad hun vil, så må hun komme eller lade være. Når det er hjemme hos dig, er det også mere på dine præmisser. Hvis hun så afslår, så har du gjort det du kan gøre.
Jeg mangler lidt at min mand kan se at min svigermor starter konflikter med mig når vi ser på besøg. Jeg vil jo bare behandles ordentligt og tales pænt til.
Anmeld
Citér