Anonym skriver:
Det kan godt være du synes det er farligt men det er stadigvæk en mulighed for at svigermor er problemet og at hun kunne potentielt have noget psykisk galt med hende. Hvis svigermor har en personlighedsforstyrrelse så kan man ikke omgås hende som man ville en normalt tænkende person. Jeg siger kun at HVIS svigermor har den personlighedsforstyrrelse så er hun ikke i stand til at elske nogen. Desuden der er yderst sjældent at folk med narcissistisk personlighedsforstyrrelse selv søger psykolog hjælp da de mener ikke selv at der er noget galt med dem. Så langt hovedparten forbliver uden officiel diagnose. Jeg har læst så utrolig mange bøger og artikler om det så vil vove at påstå jeg ved noget om den.
Desuden er der rigeligt med folk herinde som har kommet med den mulighed at ts kan have været den skyldig. Jeg prøver bare at komme med en anden mulighed på banen som vist ingen andre har nævnt.
Jeg tror altså, jeg ved lige så meget om det som du gør.
Min kæreste havde ikke en officiel diagnose, men han kostede mig en svær, langvarig depression. Det var min terapeut, som arbejder i psykiatrien, der fik mig til at indse det.
Og jeg synes stadig, det er et meget tyndt grundlæg, du bygger en evt. diagnose på. Man kan jo også godt bare være en træls person uden at have en personlighedsforstyrrelse.
Jeg har spurgt TS, om hun evt. kunne give et eksempel på svigermors opførsel. For hun skriver kun, at svigermor taler grimt og lyver om hende.
TS tolker måske svigermors bemærkninger anderledes, end andre gør.
Jeg mener ikke, at det udelukkende er TS´s skyld. Men hun kan sagtens være medskyldig.
Anmeld
Citér