Er rasende !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2013

baby012

ESV skriver:

Men hvorfor e det så vigtigt for dig at vid hvilket barn der er tale om? Du risikerer at skabe en kløft mellem to børn der ikke nødvendigvis eksisterer ved når det andet barn er i nærheden ikke at ville sætte dit eget barn ned.
Og hvorfor er du sur på moderen, tror du hun syntes det er sjovt at hente sit barn og få af vide det har slået, sparket, bidt , revet, nevet osv måske er hn fuldstændig magtesløs for det er ikke sikkert barnet gør det derhjemme.
Der kan være masser af grunde til barnet ikke kan tale så måske barnet gør det i afmagt pga mangel på ord og ja selvfølgelig skal barnet hjælpes men at blive sur hjælper intet.

Jeg kan sagtens forstå det er svært at være mor til det barn det går ud over jeg har selv prøvet det men det ville ikke have hjulpet mig at pædagogerne brød deres tavshedspligt!

Er vred på moren fordi at det er ekstremt så mange børn der er blevet bidt, han er heldigvis under konstant overvågning nu... 

Nej jeg tror ikke at moren synes det er sjovt.. men hun får også hjælp fra kommunen nu.. Håber de kan finde årsagen til manglende sprog.. 

er ihvertfald glad for at jeg nu ved hvilket barn jeg skal holde mit fra.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2013

LinLin

baby012 skriver:

Er vred på moren fordi at det er ekstremt så mange børn der er blevet bidt, han er heldigvis under konstant overvågning nu... 

Nej jeg tror ikke at moren synes det er sjovt.. men hun får også hjælp fra kommunen nu.. Håber de kan finde årsagen til manglende sprog.. 

Hvor ved du fra at hun får hjælp fra kommunen??

Anmeld

20. maj 2013

L&V

B&J skriver:

jamen man har ikke noget at bruge det til det er heller aldrig noget jeg har spurgt om det er noget min DP gjorde i sin tid, hvis han havde været oppe at pøle lidt med de andre jamen så fortalte hun det med et smil på læben og ja sådan er det bare..

Oki det er jo så fyringsgrundlag for din dp og yderst uetisk.. Jeg var blevet meget gal hvis jeg vidste det ik blev overholdt i lauras dp

Anmeld

20. maj 2013

B&J

Månsson skriver:

Oki det er jo så fyringsgrundlag for din dp og yderst uetisk.. Jeg var blevet meget gal hvis jeg vidste det ik blev overholdt i lauras dp

EJ nu må du have mig undskyldt.

men syntes du det er forkert at din DP mor sagde hvis din datter og en anden pige eller dreng og hun nævnte navn lige havde været uenige den dag???

Anmeld

20. maj 2013

Lunae

Jeg må indrømme at jeg bliver en smule forarget over dit indlæg!

Jeg kan sagtens forstå din frustration og man ønsker selvfølgelig ikke at ens børn skal opleve det dit barn har været udsat for! Jeg ville også blive virkelig ked, hvis jeg hentede mit barn og hun så så medtaget ud, som du beskriver!

Når det så er sagt, så forstår jeg slet ikke dit behov for hverken at være sur på mor eller barn. Jeg kan forstå, at du selvfølgelig forventer at institutionen er opmærksomme på drengens problemer og bruger resurser på at støtte ham i at lære at kommunikere verbalt og ikke fysisk, men det kunne tænkes at det barn havde en årsag til sin manglende udvikling og det kan du altså ikke bebrejde hverken mor eller barn. Hvis det så viser sig, at det er moderen, som ikke har kunnet stimulere sit barn ordentligt og at han derved at blevet som han er, så bliver man nødt til at huske på, at man ikke kan forpligte nogen udover deres evner! Familien skal have støtte, som de nu også får, og så skal resursestærke forældre forsøge at bakke op omkring inkluderingen af barnet, for at han på den måde kan udvikle gode sociale kompetencer.

Jeg lever ud fra den filosofi, at børn gør det rigtige hvis de kan. Hvis de ikke kan, må det være de voksne som støtter barnet og får hjulpet det til at udvikle de manglende kompetencer!

Anmeld

20. maj 2013

L&V

B&J skriver:

EJ nu må du have mig undskyldt.

men syntes du det er forkert at din DP mor sagde hvis din datter og en anden pige eller dreng og hun nævnte navn lige havde været uenige den dag???

Ja det syntes jeg for der er en regel om at det må man ik for at beskytte børnene..

Hvis det barn nu har en svær periode og er udadreagerende og det går ud over de andre ka det hurtigt sætte det pågældende barn i dårligt lys lidt ligesom der tit er tråde herinde om "terroristerne"som de så fint bliver kaldt... Det ka skabe et antiparti over for barnet pga en lille information som ik må gives og uden baggrundsviden lyde rigtig slemt

Anmeld

20. maj 2013

B&J

Månsson skriver:

Ja det syntes jeg for der er en regel om at det må man ik for at beskytte børnene..

Hvis det barn nu har en svær periode og er udadreagerende og det går ud over de andre ka det hurtigt sætte det pågældende barn i dårligt lys lidt ligesom der tit er tråde herinde om "terroristerne"som de så fint bliver kaldt... Det ka skabe et antiparti over for barnet pga en lille information som ik må gives og uden baggrundsviden lyde rigtig slemt

ja men nu ved jeg de altid leger godt alle sammen og som søskende kan der jo komme en konflikt, men ja der ser vi åben bart forskelligt på det. men nok fordi jeg tager det meget roligt fordi jeg var 100% tryk ved vores DP og børene havde det godt og hun ville ikke sætte nogle i dårlig lys

Anmeld

20. maj 2013

TNBC

baby012 skriver:

Så du mener at det morens skyld at drengen ikke snaker og bider? Du kan da ikke bare dømme folk på den måde? De kæmper måske deres sværeste kamp, og sidder de andre forældre og hviske fisker bag deres rug.. Holder deres børn væk fra ham.. Stakkels lille dreng der bliver behandlet som et monster over noget han ikke har kontrol over.
Overvågning?? Hvad er det for noget fængsel crap? De er i nærheden af ham.
Og hvem har fortalt dig om kommunen, fordi det rager ikke dig.

Anmeld

20. maj 2013

Kløver

Yurie skriver:

Så du mener at det morens skyld at drengen ikke snaker og bider? Du kan da ikke bare dømme folk på den måde? De kæmper måske deres sværeste kamp, og sidder de andre forældre og hviske fisker bag deres rug.. Holder deres børn væk fra ham.. Stakkels lille dreng der bliver behandlet som et monster over noget han ikke har kontrol over.
Overvågning?? Hvad er det for noget fængsel crap? De er i nærheden af ham.
Og hvem har fortalt dig om kommunen, fordi det rager ikke dig.

Må også være lidt enig her, jeg var blevet ked af det hvis det var mig og mit barn. Det hjælper da slet ikke barnet at ingen andre børn må lege med det eller må være omkring det.

Anmeld

20. maj 2013

TNBC

Maja84 skriver:

Må også være lidt enig her, jeg var blevet ked af det hvis det var mig og mit barn. Det hjælper da slet ikke barnet at ingen andre børn må lege med det eller må være omkring det.

Tak..
Så den stakkels dreng skal bare sidde og lege med en pædagog der er ham over skulderen?
Utroligt at vi gør så meget for at lære vores børn om mobning og så opfører forældre sig på den måde?
Og så at sige at man er glad for at drengen ikke er der når sønnen starter.. Er det ikke at sige at man ikke tror drengen forandre sig?
Jeg ville flejne hvis det blev sagt om mit barn eller nogen jeg kendte.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.