baby012 skriver:
Tavshedspligt !?????
WTF . !
Min lille datter kom i mandags hjem med en KÆMPE flænge under det ene øje, men pædagogerne har tavshedspligt så de må ikke røve hvem af de små møgunge som har gjordt det !
Igår går det helt galt! Hun kommer hjem med et stort bidemærke på kinden og et blåt mærke i panden !! - igen, de fortalte situationen, at det var det samme barn, og fortalte så at HAN hande siddet og leget med hende, væltet hende omkuld , holdt hende nede, og så bidt hende i kinden !!! 

Er SÅ rødglødende af raseri!!!!
må ikke få a vide hvem der har gjort det,!
Ja, det kan give forældre kampe, men når de har en ser jævnligt bidder de andre, så det nok ikke svært at regne ud hvem der har overfaldet hende ! 
Hvad f****n er det også for noget man ikke kan lære sit barn at det ikke er ok at bide og slå !
Er SÅ irriteret over at min datter ikke kan sladre om hvem der har gjort hende fortræd!
sker det igen, så finder jeg et andet sted til mine børn, det her gider jeg ikke !! De ringede ikke engang da hun var blevet bidt
Kan godt forstå dig.
Og uanset hvor forståeligt det måtte være, at de små reagerer aggressivt, når de fx ikke kan udtrykke sig, så kan man som mor til et "overfaldet" barn ikke tænke andet end: Satans møgunge!!
Det er fuldstændig naturligt, at du er rasende. Du er løvemor og skal passe på din lille pige.
Men som andre skriver, så kommer der næppe noget konstruktivt ud af at vide, hvem der har gjort det.. Men kan godt forstå din trang til at kende detaljerne omkring sagen. Du er jo vant til at skulle have kontrollen og overblikket. Men når børnene går i institution må vi som mødre give lidt slip på denne kontrol - på godt og ondt. Og det er dæleme svært og nærmest naturstridigt.
Sig til pædagogerne, at det ikke må ske igen. De må sørge for at mandsopdække den lille "møgunge" i den her periode, hvor han åbenbart har det svært. - Det burde de faktisk allerede have gjort, hvis du spørger mig.
Held og lykke med det. Håber ikke, din pige kommer ud for mere af den slags.