baby012 skriver:
Tavshedspligt !?????
WTF . !
Min lille datter kom i mandags hjem med en KÆMPE flænge under det ene øje, men pædagogerne har tavshedspligt så de må ikke røve hvem af de små møgunge som har gjordt det !
Igår går det helt galt! Hun kommer hjem med et stort bidemærke på kinden og et blåt mærke i panden !! - igen, de fortalte situationen, at det var det samme barn, og fortalte så at HAN hande siddet og leget med hende, væltet hende omkuld , holdt hende nede, og så bidt hende i kinden !!! 

Er SÅ rødglødende af raseri!!!!
må ikke få a vide hvem der har gjort det,!
Ja, det kan give forældre kampe, men når de har en ser jævnligt bidder de andre, så det nok ikke svært at regne ud hvem der har overfaldet hende ! 
Hvad f****n er det også for noget man ikke kan lære sit barn at det ikke er ok at bide og slå !
Er SÅ irriteret over at min datter ikke kan sladre om hvem der har gjort hende fortræd!
sker det igen, så finder jeg et andet sted til mine børn, det her gider jeg ikke !! De ringede ikke engang da hun var blevet bidt
Jeg forstår godt du bliver sur.
Jeg kiggede også lidt da min datter kom hjem 10 mdr gammel fra vuggestuen hvor der nærmest var taget en bid af hendes arm
Men omvendt er det jo ikke så relevant hvem det er, fr hvad ville du gøre hvis du vidste hvilket barn? det er sikkert noget der arbejdes på, både i vuggestuen OG i hjemmet.
Ella havde også en kort periode hvor hun bed og slå lidt, men det betyder altså ikke det er noget jeg synes er iorden, for nogen er det en fase der skal gennemgåes.