Er rasende !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2013

baby012

STN skriver:

Kan sgu godt forstå dig!!! Det lyder voldsomt..

Men nu er jeg selv pædagog, og vi MÅ altså ikke fortælle hvem der gør hvad, og heller ikke, hvis der fx er et barn der har lus eller lign. Det er for ikke at udstille et lille barn, og stille barnet og dets familie i en dårlig situation overfor andre forældre..... Tror sgu heller ikke det er sjovt at have et barn, der altid slår eller bider og lign. Og så gør det det heller ikke bedre, hvis pædagogerne fortæller andre om éns "voldsomme" barn....

Prøv at tænk på den her måde - ville du være mindre ked af det og vred, hvis du vidste hilket barn der havde gjort det?!! Jeg tænker lidt, at det i bund og grund er ligegyldigt, hvem der har gjort det, men at det uanset hvad, stadig er synd og skam, at et barn bliver ved og ved med at overfalde andre børn - men mon ikke pædagogerne har kontakt til barnets forældre omkring det, så der kan gøres en indsats....?! Det håber jeg da.... Men kan sagtens forstå din frustration - din lille pige er jo kommet til skade...

Indlægget og svarene er også skrevet af en mor med en meget medtaget lille pige.. Og er selv meget chokeret og ked af det på mit barns vejne.. Kommer nok ned på jorden igen når det blå bidemærke , riften, bulen og de andre blå mærker på arme og pande forsvinder :') 

det bare hårdt lige nu synes jeg  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2013

baby012

mor:) skriver:

Puha du virker som en rigtig slem sladdertante....Sorry to say.

Jeg er allermest forarget over at du håber at det stakkels barn får tæsk af et større barn i børnehaven. 

hvorfor i alverden skulle det hjælpe på hans manglende sprog og deraf hans frustrationer som kommer lidt voldsomt til udtryk. 

lad os tage et tænkt eksempel:

En mand er kriminel og stjæler for at overleve, da han er fattig. Han bliver så selv bestjålet. Tror du han ville stoppe med at stjæle? Er hans fattigdomsproblem løst?

Er jeg en sladdertante ?? 

Det da de andre forældre som har sladret til mig !  

er nu glad for at der er blevet taget hånd om problemet .. 

Anmeld

20. maj 2013

Mor til Ella

baby012 skriver:

Tavshedspligt !????? 

WTF . ! 

Min lille datter kom i mandags hjem med en KÆMPE flænge under det ene øje, men pædagogerne har tavshedspligt så de må ikke røve hvem af de små møgunge som har gjordt det ! 

Igår går det helt galt! Hun kommer hjem med et stort bidemærke på kinden og et blåt mærke i panden !! - igen, de fortalte situationen, at det var det samme barn, og fortalte så at HAN hande siddet og leget med hende, væltet hende omkuld , holdt hende nede, og så bidt hende i kinden !!! 

Er SÅ rødglødende af raseri!!!!

må ikke få a vide hvem der har gjort det,! 

Ja, det kan give forældre kampe, men når de har en ser jævnligt bidder de andre, så det nok ikke svært at regne ud hvem der har overfaldet  hende ! 

Hvad f****n er det også for noget man ikke kan lære sit barn at det ikke er ok at bide og slå !  Er SÅ irriteret over at min datter ikke kan sladre om hvem der har gjort hende fortræd! 

sker det igen, så finder jeg et andet sted til mine børn, det her gider jeg ikke !! De ringede ikke engang da hun var blevet bidt  

Jeg forstår godt du bliver sur.

Jeg kiggede også lidt da min datter kom hjem 10 mdr gammel fra vuggestuen hvor der nærmest var taget en bid af hendes arm

Men omvendt er det jo ikke så relevant hvem det er, fr hvad ville du gøre hvis du vidste hvilket barn? det er sikkert noget der arbejdes på, både i vuggestuen OG i hjemmet.

Ella havde også en kort periode hvor hun bed og slå lidt, men det betyder altså ikke det er noget jeg synes er iorden, for nogen er det en fase der skal gennemgåes.

Anmeld

20. maj 2013

Sitrani

baby012 skriver:

Indlægget og svarene er også skrevet af en mor med en meget medtaget lille pige.. Og er selv meget chokeret og ked af det på mit barns vejne.. Kommer nok ned på jorden igen når det blå bidemærke , riften, bulen og de andre blå mærker på arme og pande forsvinder :') 

Kan jeg helt sikkert godt forstå - det var også kun et forsøg på, at forklare, hvorfor pædagogerne siger som de gør.... Det er ikke fordi jeg ikke kan sætte mig i dit sted Men jeg tror bare ikke det ville hjælpe nogen steder at man fik at vide, hvem barnet var.... og ren juridisk må vi som pædagoger, ikke sige noget... Men god bedrind med hende!

Anmeld

20. maj 2013

Kløver

baby012 skriver:

jeg forstår godt det er frygteligt, ville alle forældre synes, jeg synes dog at pædagogerne har svigtet i deres overvågning hvis et barn kan nå at blive så medtaget på en gang og ikke bliver mere opmærksomt på problemet, når det sker ofte

Synd for alle parter

Anmeld

20. maj 2013

baby012

Maja84 skriver:

jeg forstår godt det er frygteligt, ville alle forældre synes, jeg synes dog at pædagogerne har svigtet i deres overvågning hvis et barn kan nå at blive så medtaget på en gang og ikke bliver mere opmærksomt på problemet, når det sker ofte

Synd for alle parter

De er jo heldigvis på sagen nu.. Og prøver at finde ud af en løsning.. 

Det tager altså ikke mange sekunder at tage fat i hendes arme, vælte hende omkuld, idet pædagogen siger NEEJ! Og løber derhen sætter han tænderne i hende og bider hårdt.. 

de kunne desværre ikke have reageret hurtigere

Anmeld

20. maj 2013

Kløver

baby012 skriver:

De er jo heldigvis på sagen nu.. Og prøver at finde ud af en løsning.. 

Det tager altså ikke mange sekunder at tage fat i hendes arme, vælte hende omkuld, idet pædagogen siger NEEJ! Og løber derhen sætter han tænderne i hende og bider hårdt.. 

de kunne desværre ikke have reageret hurtigere

Ej men hvis det giver så blå mærker fra en 3 årog pg en flænge under øjet, så lyder det som om der er mere bag eller det ikke er foregået helt sådan, tager lidt længere tid at nå at lave alle de skader under samme episode, hvis hun ligefrem også skal få en flænge

Anmeld

20. maj 2013

baby012

Maja84 skriver:

Ej men hvis det giver så blå mærker fra en 3 årog pg en flænge under øjet, så lyder det som om der er mere bag eller det ikke er foregået helt sådan, tager lidt længere tid at nå at lave alle de skader under samme episode, hvis hun ligefrem også skal få en flænge

Som skrevet i første indlæg var flængen fra dagen før bidet, der slog han hende i hovedet med et stykke legetøj da hun legede med et andet barn.. 

Anmeld

20. maj 2013

baby012

Maja84 skriver:

Han er desuden en meget stor overvægtig dreng.. Så den store dreng ovenpå min 10 kg tunge datter, det giver klart blå mærker.. 

Anmeld

20. maj 2013

Kløver

baby012 skriver:

Som skrevet i første indlæg var flængen fra dagen før bidet, der slog han hende i hovedet med et stykke legetøj da hun legede med et andet barn.. 

Ok den missede jeg lige, min fejl, synes stadig det lyder voldsomt og st de ikke har holdt øje noget før, og så bagefter blæser det op. Synes det er synd for jer det går ud over men dælme også for drengen og hans familie og det de må igennem nu med det sladder/snak i krogene der er mellem alle i andre forældre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.