baby012 skriver:
Tavshedspligt !?????
WTF . !
Min lille datter kom i mandags hjem med en KÆMPE flænge under det ene øje, men pædagogerne har tavshedspligt så de må ikke røve hvem af de små møgunge som har gjordt det !
Igår går det helt galt! Hun kommer hjem med et stort bidemærke på kinden og et blåt mærke i panden !! - igen, de fortalte situationen, at det var det samme barn, og fortalte så at HAN hande siddet og leget med hende, væltet hende omkuld , holdt hende nede, og så bidt hende i kinden !!! 

Er SÅ rødglødende af raseri!!!!
må ikke få a vide hvem der har gjort det,!
Ja, det kan give forældre kampe, men når de har en ser jævnligt bidder de andre, så det nok ikke svært at regne ud hvem der har overfaldet hende ! 
Hvad f****n er det også for noget man ikke kan lære sit barn at det ikke er ok at bide og slå !
Er SÅ irriteret over at min datter ikke kan sladre om hvem der har gjort hende fortræd!
sker det igen, så finder jeg et andet sted til mine børn, det her gider jeg ikke !! De ringede ikke engang da hun var blevet bidt
Kan sgu godt forstå dig!!! Det lyder voldsomt..
Men nu er jeg selv pædagog, og vi MÅ altså ikke fortælle hvem der gør hvad, og heller ikke, hvis der fx er et barn der har lus eller lign. Det er for ikke at udstille et lille barn, og stille barnet og dets familie i en dårlig situation overfor andre forældre..... Tror sgu heller ikke det er sjovt at have et barn, der altid slår eller bider og lign. Og så gør det det heller ikke bedre, hvis pædagogerne fortæller andre om éns "voldsomme" barn....
Prøv at tænk på den her måde - ville du være mindre ked af det og vred, hvis du vidste hilket barn der havde gjort det?!! Jeg tænker lidt, at det i bund og grund er ligegyldigt, hvem der har gjort det, men at det uanset hvad, stadig er synd og skam, at et barn bliver ved og ved med at overfalde andre børn - men mon ikke pædagogerne har kontakt til barnets forældre omkring det, så der kan gøres en indsats....?! Det håber jeg da.... Men kan sagtens forstå din frustration - din lille pige er jo kommet til skade...