Er rasende !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2013

TNBC

chael skriver:

Er glad for tavshedspligten...

Ville nødig have en forældre som dig, man kunne risikere ringede eller troppede op hjemme hos en.

Det er fandme heller ikke sjovt at være den der har et barn det bidder...

Men derimod skal pædagogerne have et øje på det pågældende barn. Og så ville jeg sige bestemt men roligt til personalet, at du ikke vil se det en gang til...
Det er bare slet ikke iorden det der er sket...

Er enig. Selvfølgelig skal der holdes øje med drengen, men ligefrem at holde ham væk fra alle..
Og forældre og pædagoger skal klappe gællerne i , for alt det snak om moren og drengen er ikke ok.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2013

TNBC

ESV skriver:

Undskyld men skriver du i ramme alvor at du håber et barn på 3!!!!! År får en gang klø af et andet barn?? OMG, det er jo direkte ondskabsfuldt!!!!!!!!!!!!!

Åbenbart.. For det er jo sådan man løser det.
Tæv med tæv.

Anmeld

20. maj 2013

ESV

baby012 skriver:

Har slet ikke kontaktet moren  

mig siger stadig pænt Hej .. Er stadig meget påvirket af denne episode.. Og kommer nok ned på jorden og til fornuft på et tidspunkt.. Lige nu, kan jeg. Ikke andet end at bekymre mig om min datter.. 

Jeg kan sagtens forstå du er bekymret om dit barn det kan jeg virkelig godt jeg tror bare ikke det nytter at holde din datter fra det andet barn. Der var et barn magen til i min datters vs og min datter kom ofte hjem med mærker af den ene aller anden slags vi gjorde det at vi i en tidlig alder lærte hende at sige kraftigt fra i form af ord og nu er hun langt foran de andre i forhold til konflikt håndtering. Og hun leger stadig med det barn der til tider er MEGET udadreagerende, når han er strid vender hun sig bare om og går sin vej.

Anmeld

20. maj 2013

ESV

Yurie skriver:

Åbenbart.. For det er jo sådan man løser det.
Tæv med tæv.

Ej men altså, jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige. Men jeg må indrømme at jeg er en smule eller ret meget forarget..

Anmeld

20. maj 2013

Kløver

baby012 skriver:

Tror du ville have det på samme måde hvis du havde en meget lille pige som i forvejen har svært ved at forsvare sig, som kom hjem med et STORT bidemærke, en DYB rift under venstre øje , og blå mærker på armene fordi hun var blevet holdt nede, og et kæmpe blåt mærke som fyldte hele panden , for ikke at snakke om den bule i baghovedet efter at han skubbede hende omkuld! 

er der noget at sige til at jeg ønsker at det barn kommer så langt væk fra mit barn som overhoved muligt ? 

Især når han har gjort det ved SÅ mange af de små før! Sjovt nok undgår han de større (hvilket er en umulighed efterhånden idet at han snart er tre) .. 

Synes på ingen måde at den form for vold er ok.. Og min datter er ikke den første! 

Hun er da kommet hjem før med mærker, børn er børn, men det her..... Det var et bevidst angreb med formål at få hende til af aflevere det legetøj hun havde... Synes på ingen måde der er noget galt i at vi forældre ser at han snart forlader vuggestuen.. 

Det lyder jo nærmest som om han har gennemtæsket hende og kan han nå at gøre så meget, uden reaktion fra pædagogerne så er det der, der burde laves ændringer

Synes det er pædagogerne som fejler hvis din datter overhovedet intet har gjort, men hvordan kan man vide om drengen bærer alt skyld, hvis pædagogerne ikke har reageret, for har de tydeligvis ikke hvis han kan nå alt det i så voldsom en grad

Synes bestemt pædagogerne skal være der, reagere men også hjælpe barnet. Det hjælper intet at afskære ham, eller at have en hel flok forældre som har set sig sur på ham, og som nærmest synes han skulle have af samme skuffe, for så kan han lære det. Det er en lille dreng på under 3 år vi snakker om

Anmeld

20. maj 2013

MorDk

Selvfølgelig er du bekymret for din datter. Det er forståeligt. Men jeg må ærlig indrømme at din måde at håndterer det på (dine udtryk/meninger og holdninger til børn der bider og slår) er liiiige i overkanten.

Jeg tror ikke du har svaret på det jeg skrev tidligere... næsten i starten? Ellers har jeg bare ikke set det (hvis du har citeret mig)

Håber du finder en løsning. Ellers kan det være du måske skal overveje at finde et nyt sted til din datter hvis ikke du mener pædagogerne f.eks gør nok. Ingen har vel lyst til at afl. sit barn et sted man ikke er tilfreds med/trygt ved? Men har du gjort alt du kunne? Taget kontakt til pædagogerne osv? 

Anmeld

20. maj 2013

Sitrani

baby012 skriver:

Tavshedspligt !????? 

WTF . ! 

Min lille datter kom i mandags hjem med en KÆMPE flænge under det ene øje, men pædagogerne har tavshedspligt så de må ikke røve hvem af de små møgunge som har gjordt det ! 

Igår går det helt galt! Hun kommer hjem med et stort bidemærke på kinden og et blåt mærke i panden !! - igen, de fortalte situationen, at det var det samme barn, og fortalte så at HAN hande siddet og leget med hende, væltet hende omkuld , holdt hende nede, og så bidt hende i kinden !!! 

Er SÅ rødglødende af raseri!!!!

må ikke få a vide hvem der har gjort det,! 

Ja, det kan give forældre kampe, men når de har en ser jævnligt bidder de andre, så det nok ikke svært at regne ud hvem der har overfaldet  hende ! 

Hvad f****n er det også for noget man ikke kan lære sit barn at det ikke er ok at bide og slå !  Er SÅ irriteret over at min datter ikke kan sladre om hvem der har gjort hende fortræd! 

sker det igen, så finder jeg et andet sted til mine børn, det her gider jeg ikke !! De ringede ikke engang da hun var blevet bidt  

Kan sgu godt forstå dig!!! Det lyder voldsomt..

Men nu er jeg selv pædagog, og vi MÅ altså ikke fortælle hvem der gør hvad, og heller ikke, hvis der fx er et barn der har lus eller lign. Det er for ikke at udstille et lille barn, og stille barnet og dets familie i en dårlig situation overfor andre forældre..... Tror sgu heller ikke det er sjovt at have et barn, der altid slår eller bider og lign. Og så gør det det heller ikke bedre, hvis pædagogerne fortæller andre om éns "voldsomme" barn....

Prøv at tænk på den her måde - ville du være mindre ked af det og vred, hvis du vidste hilket barn der havde gjort det?!! Jeg tænker lidt, at det i bund og grund er ligegyldigt, hvem der har gjort det, men at det uanset hvad, stadig er synd og skam, at et barn bliver ved og ved med at overfalde andre børn - men mon ikke pædagogerne har kontakt til barnets forældre omkring det, så der kan gøres en indsats....?! Det håber jeg da.... Men kan sagtens forstå din frustration - din lille pige er jo kommet til skade...

Anmeld

20. maj 2013

TNBC

ESV skriver:

Ej men altså, jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige. Men jeg må indrømme at jeg er en smule eller ret meget forarget..

Ja ligefrem at håbe en 3årig dreng får tæv??

Anmeld

20. maj 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Puha du virker som en rigtig slem sladdertante....Sorry to say.

Jeg er allermest forarget over at du håber at det stakkels barn får tæsk af et større barn i børnehaven. 

hvorfor i alverden skulle det hjælpe på hans manglende sprog og deraf hans frustrationer som kommer lidt voldsomt til udtryk. 

lad os tage et tænkt eksempel:

En mand er kriminel og stjæler for at overleve, da han er fattig. Han bliver så selv bestjålet. Tror du han ville stoppe med at stjæle? Er hans fattigdomsproblem løst?

Anmeld

20. maj 2013

baby012

MorDk skriver:

Selvfølgelig er du bekymret for din datter. Det er forståeligt. Men jeg må ærlig indrømme at din måde at håndterer det på (dine udtryk/meninger og holdninger til børn der bider og slår) er liiiige i overkanten.

Jeg tror ikke du har svaret på det jeg skrev tidligere... næsten i starten? Ellers har jeg bare ikke set det (hvis du har citeret mig)

Håber du finder en løsning. Ellers kan det være du måske skal overveje at finde et nyt sted til din datter hvis ikke du mener pædagogerne f.eks gør nok. Ingen har vel lyst til at afl. sit barn et sted man ikke er tilfreds med/trygt ved? Men har du gjort alt du kunne? Taget kontakt til pædagogerne osv? 

Tror det er to sider siden jeg svarede  

har gjort hvad jeg kunne  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.