baby012 skriver:
Tavshedspligt !?????
WTF . !
Min lille datter kom i mandags hjem med en KÆMPE flænge under det ene øje, men pædagogerne har tavshedspligt så de må ikke røve hvem af de små møgunge som har gjordt det !
Igår går det helt galt! Hun kommer hjem med et stort bidemærke på kinden og et blåt mærke i panden !! - igen, de fortalte situationen, at det var det samme barn, og fortalte så at HAN hande siddet og leget med hende, væltet hende omkuld , holdt hende nede, og så bidt hende i kinden !!! 

Er SÅ rødglødende af raseri!!!!
må ikke få a vide hvem der har gjort det,!
Ja, det kan give forældre kampe, men når de har en ser jævnligt bidder de andre, så det nok ikke svært at regne ud hvem der har overfaldet hende ! 
Hvad f****n er det også for noget man ikke kan lære sit barn at det ikke er ok at bide og slå !
Er SÅ irriteret over at min datter ikke kan sladre om hvem der har gjort hende fortræd!
sker det igen, så finder jeg et andet sted til mine børn, det her gider jeg ikke !! De ringede ikke engang da hun var blevet bidt
Man må fortælle hvad der sket, men ikke hvem der har gjort det. Du ville da heller ikke have det rart hvis du har lavet en fejl på arbejdet og de kollega fortalte til andre.
Ja det er pisse synd for børn. Jeg er selv blevet bidt, oplevet et barn sidde på et andet barns hoved, fordi de legede. Ting sker fordi små børn ike ved at det er forkert og at de gør skade på andre.
Du skal snakke med pædagogerne, men hvad ville du gøre hvis du fik navnet på barnet?
Et barn kan slå et andet barn og 5minutter efter leger de igen.
Og husk børnerne er under 3år og deres reaktioner kan komme fra alt muligt, men de er ikke onde.