Er rasende !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2013

baby012

LinLin skriver:

Hvor ved du fra at hun får hjælp fra kommunen??

Vuggestuen har bedt kommunen hjælpe moren da hun har svært ved at overskue sit barn.. Det ved jeg fra en pædagog og en forældre som ses tit med moren.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2013

LinLin

baby012 skriver:

Vuggestuen har bedt kommunen hjælpe moren da hun har svært ved at overskue sit barn.. Det ved jeg fra en pædagog og en forældre som ses tit med moren.. 

Så er der da lige en pædagog der, der har talt over sig

Anmeld

20. maj 2013

baby012

Yurie skriver:

Tak..
Så den stakkels dreng skal bare sidde og lege med en pædagog der er ham over skulderen?
Utroligt at vi gør så meget for at lære vores børn om mobning og så opfører forældre sig på den måde?
Og så at sige at man er glad for at drengen ikke er der når sønnen starter.. Er det ikke at sige at man ikke tror drengen forandre sig?
Jeg ville flejne hvis det blev sagt om mit barn eller nogen jeg kendte.

Alternativet er at der er flere af de små som bliver skamferet i ansigtet 

Anmeld

20. maj 2013

baby012

LinLin skriver:

Hun sagde det ikke, men bekræftede det da den anden mor gjorde det 

Anmeld

20. maj 2013

baby012

Maja84 skriver:

Må også være lidt enig her, jeg var blevet ked af det hvis det var mig og mit barn. Det hjælper da slet ikke barnet at ingen andre børn må lege med det eller må være omkring det.

Det må de gerne, bare ikke uden overvågning af pædagog  

og det er jeg glad for.. Gider ikke gå hjemme og være bange for om min søn eller datter kommer hjem med endnu flere mærker .. 

Anmeld

20. maj 2013

baby012

Yurie skriver:

Så du mener at det morens skyld at drengen ikke snaker og bider? Du kan da ikke bare dømme folk på den måde? De kæmper måske deres sværeste kamp, og sidder de andre forældre og hviske fisker bag deres rug.. Holder deres børn væk fra ham.. Stakkels lille dreng der bliver behandlet som et monster over noget han ikke har kontrol over.
Overvågning?? Hvad er det for noget fængsel crap? De er i nærheden af ham.
Og hvem har fortalt dig om kommunen, fordi det rager ikke dig.

Undskyld? Men når et barn er næsten tre, så ved de at de bider .. Han gjorde det fordi at hun sad med et stykke legetøj han ville have.. Håber de får styr på det, han bider også hans mor, og pædagogerne.. 

Anmeld

20. maj 2013

Kløver

Yurie skriver:

Tak..
Så den stakkels dreng skal bare sidde og lege med en pædagog der er ham over skulderen?
Utroligt at vi gør så meget for at lære vores børn om mobning og så opfører forældre sig på den måde?
Og så at sige at man er glad for at drengen ikke er der når sønnen starter.. Er det ikke at sige at man ikke tror drengen forandre sig?
Jeg ville flejne hvis det blev sagt om mit barn eller nogen jeg kendte.

Ja, hold fast jeg får en knude i maven, det er synd for alle i den her sag, ingen tvivl om jeg ville være ked både som forældre til barnet der blev bidt men bestemt også hvis det var midt barn folk opførte sig sådan overfor. Synes det ville være væmmeligt hvis det blev scenariet som du beskriver og alle vender barnet ryggen frem for at hjælpe det, barnet i en vs er jo under 3 år, godt nok tidligt i livet at blive opgivet og vendt ryggen, af både pædagoger, forældre og måske også kommunen. Håber godt nok der kommer den rette fornuftige hjælp på til at tackle HELE situationen

Anmeld

20. maj 2013

Kløver

baby012 skriver:

Det må de gerne, bare ikke uden overvågning af pædagog  

og det er jeg glad for.. Gider ikke gå hjemme og være bange for om min søn eller datter kommer hjem med endnu flere mærker .. 

Jeg dynes da det er frygteligt hvis alke vender barnet ryggen, hvordan ville du have det som forældre til det barn. De kan sagtens have lært det fra andre børn, og bruge det i frustration over bla mangel på kommunikation. Ikke ok barnet bider, men godt nok noget af en "straf"

Se evt mit svar til yurie

Anmeld

20. maj 2013

Kløver

LinLin skriver:

Ja hold da op, synes netop det her viser hvorfor der er tavshedspligt. Hvor ville jeg være ked af at læse det her, hvis jeg var barnets mor eller bare vide i hverdagen der blev snakket sådan her, og det er måden et bider barn håndteres på

Anmeld

20. maj 2013

baby012

Maja84 skriver:

Ja, hold fast jeg får en knude i maven, det er synd for alle i den her sag, ingen tvivl om jeg ville være ked både som forældre til barnet der blev bidt men bestemt også hvis det var midt barn folk opførte sig sådan overfor. Synes det ville være væmmeligt hvis det blev scenariet som du beskriver og alle vender barnet ryggen frem for at hjælpe det, barnet i en vs er jo under 3 år, godt nok tidligt i livet at blive opgivet og vendt ryggen, af både pædagoger, forældre og måske også kommunen. Håber godt nok der kommer den rette fornuftige hjælp på til at tackle HELE situationen

Pædagogerne og kommunen er på sagen.. Vi forældre ved jo hvilket barn der har gjort det.. Og vi har set de andre børn efter et "angreb" fra ham.. Så det da klart vi holder vores børn væk.. 

Han er snart tre, min datter er et, og den forældre jeg snakkede med har en søn på 8 måneder som har fået tandaftryk i begge kinder.. Pædagogerne kan ikke nå at stoppe han, har selv set en episode, og hvis de ikke holder øje med ham hele tiden, så kan de ikke nå at stoppe ham.. Er lykkelig over at han snart stopper dernede så han kan prøve at være den lille igen i børnehaven.. Og kommunens hjælp i form at hjælp i hjemmet, håber jeg kan hjælpe ham, ellers får han det virkelig svært senere med de større børn i bh... For de bider igen, slår, eller andet.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.