Maja84 skriver:
Ja, hold fast jeg får en knude i maven, det er synd for alle i den her sag, ingen tvivl om jeg ville være ked både som forældre til barnet der blev bidt men bestemt også hvis det var midt barn folk opførte sig sådan overfor. Synes det ville være væmmeligt hvis det blev scenariet som du beskriver og alle vender barnet ryggen frem for at hjælpe det, barnet i en vs er jo under 3 år, godt nok tidligt i livet at blive opgivet og vendt ryggen, af både pædagoger, forældre og måske også kommunen. Håber godt nok der kommer den rette fornuftige hjælp på til at tackle HELE situationen
Pædagogerne og kommunen er på sagen.. Vi forældre ved jo hvilket barn der har gjort det.. Og vi har set de andre børn efter et "angreb" fra ham.. Så det da klart vi holder vores børn væk..
Han er snart tre, min datter er et, og den forældre jeg snakkede med har en søn på 8 måneder som har fået tandaftryk i begge kinder.. Pædagogerne kan ikke nå at stoppe han, har selv set en episode, og hvis de ikke holder øje med ham hele tiden, så kan de ikke nå at stoppe ham.. Er lykkelig over at han snart stopper dernede så han kan prøve at være den lille igen i børnehaven.. Og kommunens hjælp i form at hjælp i hjemmet, håber jeg kan hjælpe ham, ellers får han det virkelig svært senere med de større børn i bh... For de bider igen, slår, eller andet..
Anmeld