Maja84 skriver:
Se mit svar nedenunder.
Fint med pædagog som kan gribe ind, men at de andre børn ikke må lege med barnet og i bare vil have ham ud af vagten, det synes jeg virkelig er synd
Tror du ville have det på samme måde hvis du havde en meget lille pige som i forvejen har svært ved at forsvare sig, som kom hjem med et STORT bidemærke, en DYB rift under venstre øje , og blå mærker på armene fordi hun var blevet holdt nede, og et kæmpe blåt mærke som fyldte hele panden , for ikke at snakke om den bule i baghovedet efter at han skubbede hende omkuld!
er der noget at sige til at jeg ønsker at det barn kommer så langt væk fra mit barn som overhoved muligt ?
Især når han har gjort det ved SÅ mange af de små før! Sjovt nok undgår han de større (hvilket er en umulighed efterhånden idet at han snart er tre) ..
Synes på ingen måde at den form for vold er ok.. Og min datter er ikke den første!
Hun er da kommet hjem før med mærker, børn er børn, men det her..... Det var et bevidst angreb med formål at få hende til af aflevere det legetøj hun havde... Synes på ingen måde der er noget galt i at vi forældre ser at han snart forlader vuggestuen..
Anmeld