Er rasende !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2013

baby012

Maja84 skriver:

Ja hold da op, synes netop det her viser hvorfor der er tavshedspligt. Hvor ville jeg være ked af at læse det her, hvis jeg var barnets mor eller bare vide i hverdagen der blev snakket sådan her, og det er måden et bider barn håndteres på

Hvordan skal man ellers håndtere det ????? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2013

Kløver

baby012 skriver:

Pædagogerne og kommunen er på sagen.. Vi forældre ved jo hvilket barn der har gjort det.. Og vi har set de andre børn efter et "angreb" fra ham.. Så det da klart vi holder vores børn væk.. 

Han er snart tre, min datter er et, og den forældre jeg snakkede med har en søn på 8 måneder som har fået tandaftryk i begge kinder.. Pædagogerne kan ikke nå at stoppe han, har selv set en episode, og hvis de ikke holder øje med ham hele tiden, så kan de ikke nå at stoppe ham.. Er lykkelig over at han snart stopper dernede så han kan prøve at være den lille igen i børnehaven.. Og kommunens hjælp i form at hjælp i hjemmet, håber jeg kan hjælpe ham, ellers får han det virkelig svært senere med de større børn i bh... For de bider igen, slår, eller andet.. 

Jeg synes stadig det er synd, og ja tror ikke jeg kan sige andet end det jeg har sagt. Synes bare ikke det er ok, fint nok der er en pædagog til at være obs og til st gribe ind, men hvis barnet ikke må være sammen med de andre og bliver afskåret helt, og i andre forældre benbart har afsky, det er ikke i orden i min verden.

Anmeld

20. maj 2013

Kløver

baby012 skriver:

Hvordan skal man ellers håndtere det ????? 

Se mit svar nedenunder.

Fint med pædagog som kan gribe ind, men at de andre børn ikke må lege med barnet og i bare vil have ham ud af vagten, det synes jeg virkelig er synd

Anmeld

20. maj 2013

LinLin

Maja84 skriver:

Ja hold da op, synes netop det her viser hvorfor der er tavshedspligt. Hvor ville jeg være ked af at læse det her, hvis jeg var barnets mor eller bare vide i hverdagen der blev snakket sådan her, og det er måden et bider barn håndteres på

Helt enig!

Anmeld

20. maj 2013

TNBC

baby012 skriver:

Alternativet er at der er flere af de små som bliver skamferet i ansigtet 

Han bliver holdt udenfor og reagere da endnu mere på at alle vender ham ryggen. Han ikke kan forstå hvorfor ingen vil lege med ham.
Og kommentaren om at han bliver den lille? Det er ok at han får tæv, fordi han selv har gjort det? Du har ikke meget til overs for børn med problemer. Hvad nu hvis han autist? Ja han er tre, men han har jo problemer og de forsvinder jo ikke fra dag til dag.

Anmeld

20. maj 2013

baby012

Maja84 skriver:

Se mit svar nedenunder.

Fint med pædagog som kan gribe ind, men at de andre børn ikke må lege med barnet og i bare vil have ham ud af vagten, det synes jeg virkelig er synd

Tror du ville have det på samme måde hvis du havde en meget lille pige som i forvejen har svært ved at forsvare sig, som kom hjem med et STORT bidemærke, en DYB rift under venstre øje , og blå mærker på armene fordi hun var blevet holdt nede, og et kæmpe blåt mærke som fyldte hele panden , for ikke at snakke om den bule i baghovedet efter at han skubbede hende omkuld! 

er der noget at sige til at jeg ønsker at det barn kommer så langt væk fra mit barn som overhoved muligt ? 

Især når han har gjort det ved SÅ mange af de små før! Sjovt nok undgår han de større (hvilket er en umulighed efterhånden idet at han snart er tre) .. 

Synes på ingen måde at den form for vold er ok.. Og min datter er ikke den første! 

Hun er da kommet hjem før med mærker, børn er børn, men det her..... Det var et bevidst angreb med formål at få hende til af aflevere det legetøj hun havde... Synes på ingen måde der er noget galt i at vi forældre ser at han snart forlader vuggestuen.. 

Anmeld

20. maj 2013

baby012

Yurie skriver:

Han bliver holdt udenfor og reagere da endnu mere på at alle vender ham ryggen. Han ikke kan forstå hvorfor ingen vil lege med ham.
Og kommentaren om at han bliver den lille? Det er ok at han får tæv, fordi han selv har gjort det? Du har ikke meget til overs for børn med problemer. Hvad nu hvis han autist? Ja han er tre, men han har jo problemer og de forsvinder jo ikke fra dag til dag.

Må indrømme at hvis han slår eller bider, så håber jeg der en dag er en der ikke er bange for ham, og får sat ham på plads... Eller at der er nogen der kan få styr på hans meget voldsomme angreb på de mindre børn.. 

Anmeld

20. maj 2013

chael

Er glad for tavshedspligten...

Ville nødig have en forældre som dig, man kunne risikere ringede eller troppede op hjemme hos en.

Det er fandme heller ikke sjovt at være den der har et barn det bidder...

Men derimod skal pædagogerne have et øje på det pågældende barn. Og så ville jeg sige bestemt men roligt til personalet, at du ikke vil se det en gang til...
Det er bare slet ikke iorden det der er sket...

Anmeld

20. maj 2013

ESV

baby012 skriver:

Må indrømme at hvis han slår eller bider, så håber jeg der en dag er en der ikke er bange for ham, og får sat ham på plads... Eller at der er nogen der kan få styr på hans meget voldsomme angreb på de mindre børn.. 

Undskyld men skriver du i ramme alvor at du håber et barn på 3!!!!! År får en gang klø af et andet barn?? OMG, det er jo direkte ondskabsfuldt!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

20. maj 2013

baby012

chael skriver:

Er glad for tavshedspligten...

Ville nødig have en forældre som dig, man kunne risikere ringede eller troppede op hjemme hos en.

Det er fandme heller ikke sjovt at være den der har et barn det bidder...

Men derimod skal pædagogerne have et øje på det pågældende barn. Og så ville jeg sige bestemt men roligt til personalet, at du ikke vil se det en gang til...
Det er bare slet ikke iorden det der er sket...

Har slet ikke kontaktet moren  

mig siger stadig pænt Hej .. Er stadig meget påvirket af denne episode.. Og kommer nok ned på jorden og til fornuft på et tidspunkt.. Lige nu, kan jeg. Ikke andet end at bekymre mig om min datter.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.