gædde skriver:
Syntes du er røv-sej! sådan bum!
Så smukt beskrevet og absolut forståeligt!.......Nu er jeg ikke med mavse, men de der tanker har jeg sgu allerede......og ved at min mand er mindst ligeså nervøs
syntes du skal få de nærmeste til at læse det her, du har skrevet, for det er simpelthen til at forstå FOR ALLE
og jeg tror at bare det at du indrømmer at du er bange, kan få dig til at lysne lidt op.
Hvordan skal folk kunne komme med søde skulderklap, når de ikke ved hvordan du sådan RIGTIGT har det? 
Ud med de der grimme føleser, så du kan blive peppet op og klare ventetiden til næste scanning... eller køb en 
Mange tak for dit besyv..
hvad angår at vise dette/fortælle det til mine nærmeste er det et no go.. HAr nogen tætte veninder herinde der nu har fået indblik i mine tanker og det er nok.. Hverken min kæreste eller familie behøver vide noget.. Nok fordi jeg er sådan en stærk facadebygger.. og er flov over tankerne.. Vil hellere have styr på det og så kan folk få det at vide på et andet tidspunkt..
og du har ret i at det har hjulpet at få det ud.. Det er allerede blevet bedre og det gør en del at jeg prøver at acceptere tankerne..
Vi har været til en del scanningen og for mig holder de bare "kun" et par dage og så er vi tilbage ved den gamle trummerum.. nu er der md på fredag og det glæder vi os vældig meget til. håber det kan blvie den milepæl der er omdrejningspunkt for disse tanker..
Anmeld