"Forbudte tanker og følelser" - Intenst at være gravid..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2012

bubba

Frk-Lotusblomst skriver:

Jeg fOrstår dig 100%!!! Men øv hvor er det træks at have det sådan!
Jeg har heldigvis fået det bedre efter svar fra alle jer skønne tøser og vellykket md!

Jeg ser nu mit svar godt kunne virke negativt- det var det ikke!

Har heldigvis også fået det bedre efter at have snakket med nogen om det.. :-) uanset hvad må man se positivt på det og tro på det bedste..

det er bare i orden 

held og lykke med maven :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2012

Anonym

Frk-Lotusblomst skriver:

Ja, det må være det vi udleder.
Men vil nu hellere være en der bebrejder mig selv end en der bebrejder alle andre.

Og ja, det er jo nemlig det. For tabene var jo også umådelig hårde for ham, siær det 2. tab.. Puuha.. :/ Så det er kalrt han ville prøve alt for at "jeg" ikke skadede baby på nogen måde.. Men hold op det holdt hårdt.. Nu er vi s, så langt og ligevidt om hvad det var der gjorde at vi ikke skulle være forældre hverken i maj, her i september men først til februar.

Nemlig... Det gør jo også forbandet ondt på ens kæreste, selvom han ikke skal igennem det samme rent fysisk. Tabet er det samme. Og Gud, hvor er det egentlig betryggende at vide, de kan føle så stor sorg over et sådant tab, så man ikke betvivler deres kærlighed til det barn, vi engang får stukket i armene.

Som min steddatter sagde, da vi mistede, er baby bare ligesom en pakke med posten... Den skal nok komme, den er bare forsinket. Kloge ord fra en syvårig. 

Anmeld

22. september 2012

Malene76

Frk-Lotusblomst skriver:

MEGET!!!!!..
Jeg er pillefri igen. Og det var "bare" almindelige panodiler..
Efter jeg fik skrevet til dig om mine bekymringer med pillerne g efter en nats søvn er jo på 9. dagen færdig med smerter...

Det var da godt.  Forsat god bedring. Og nyd nu graviditeten.

KH Malene

Anmeld

23. september 2012

Frk-Lotusblomst

Malene76 skriver:

Det var da godt.  Forsat god bedring. Og nyd nu graviditeten.

KH Malene

Mange tak..
Det vil jeg prøve på.

Knus

Anmeld

23. september 2012

Frk-Lotusblomst

bubba skriver:

Har heldigvis også fået det bedre efter at have snakket med nogen om det.. :-) uanset hvad må man se positivt på det og tro på det bedste..

det er bare i orden 

held og lykke med maven :-)

Det er ejg glad ved at høre..!

Nej der er ikke andet for. Vi må prøve at hanke op i os selv.

Mange tak og i lige måde.

Anmeld

23. september 2012

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

Nemlig... Det gør jo også forbandet ondt på ens kæreste, selvom han ikke skal igennem det samme rent fysisk. Tabet er det samme. Og Gud, hvor er det egentlig betryggende at vide, de kan føle så stor sorg over et sådant tab, så man ikke betvivler deres kærlighed til det barn, vi engang får stukket i armene.

Som min steddatter sagde, da vi mistede, er baby bare ligesom en pakke med posten... Den skal nok komme, den er bare forsinket. Kloge ord fra en syvårig. 

Lige præcis..
Ja det er dejligt. Jeg er ihvertfald på ingen måde i tvivl om at farmand herhjemme allerede elsker lillepigen meget højt.

Hold da op. Det er en klog pige!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.