Årh hvor kan jeg så meget følge dig ..
Jeg var igennem en selvvalgt abort ret kort tid efter mit barn kom til verdnen , trods brug af prævention så blev jeg åbenbart gravid alligevel ..
Da vi så træf valget om at prøve og få en lille mere , skulle det slet ikke gå så nemt , 6 måneder tog det før en ny graviditet ikke særlig længe nej , lykken var stor og glæden endnu større , men det skulle vise sig at jeg skulle begynde og bløde i 5 uge kontaktede lægen og blev scannet alt så normalt ud , jeg var igen lykkeligt , men jeg blødte fortsat , jeg begyndte at få mistanke til noget var galt , det skulle tage sygehuset 6 uger at finde ud af at mit lille foster var gået til i allerede 4 uge altså det var jo lige efter jeg havde testet positivt .. jeg skulle igennem den tunge gang af en medicinsk abort . Jeg var ødelagt og grædefærdig ..
Jeg var så så heldig at stå med de positiv test bare 2 måneder senere .. jeg blev overvældet af frygt bange og meget mere .. så om nogen forstår jeg dig virkelig til fulde ..
JEg er over de første 30 uger , men frygten for min lille baby er syg er død osv selvom jeg mærker liv dagligt den er der stadig i stor grad ..
Jeg synes det er så forfærdeligt det du har været igennem og så to gange ..
Du skal have en stor krammer fra mig og de bedste ønsker om at den lille pige er helt sund og rask ..
Anmeld