Anonym skriver:
jeg er også sikker på jeg nok skal blive glad for min lille dreng , tror bare lige jeg skal sluge at det er en dreng jeg skal have , men jeg glade for jeres svar både jer som har haft det lidt som mig, og jer som har anden mening
Jeg vælger lige at sige, du er velkommen til at skrive privat til mig. Jeg kender til dels den følelse du beskriver om skuffelse osv. Men måske ikke på samme grundlag. Jeg har hele mit liv, kun oplevet skuffelser, ubehaglige sammenstød og svigt fra stort set alle hankøn.
Da jeg blev gravid (Ved et uheld) var min STØRSTE frygt at få en dreng, og frygten voksede sig større og større under min graviditet.
Nu 15 mdr. efter min datter født og jeg stadigvæk bor sammen med min fantastike mand, kan jeg slet ikke forstå min frygt, og hvis vi skal have et barn mere senere, ved jeg at jeg ikke vil frygte at få en dreng.
Men altså, tilbage til dig, har du en grund til at være skuffet over det bliver en dreng?
For i så fald kan jeg nikke genkende til det, men hvis ikke der er nogle grund, så forstår jeg ikke din skuffelse. 
Knus fra en der virkelig frygtede at få en dreng.
Og idag ikke forstår sin frygt.
Anmeld