Anonym skriver:
jeg synes det er rart at læse alle jeres meninger , og det hjælper at læse dem, men jeg skal stadig lige sluge det at det bliver en dreng , men jeg sikker på jeg nok skal blive lad for ham , men det kom bare som en chock for mig, for vi valgte at ville have kønnet at vide, fordi vi ik kunne vente og min kæreste var ligeglad om det blev en dreng eller pige bare det er sund og rask , det er kun mig som satte for mange forhåbninger op, jeg har også siddet snakket med ham om, snakket hvordan jeg har det , men der skal nok bare lige å nogen dage mere hvor jeg skal lige have det op og vende , for har rigtig dårlig samvigtighed over at jeg har det sådan her , føler jeg er en dårlig mor allerede selvom vores barn ik er født i endnu,
Jeg ved præcis hvordan du har det, jeg venter min fjerde dreng så for mig lykkedes det aldrig at få den pige, og skuffelsen var til at tage og føle på da jeg blev scannet, mit bedste råd er at give dig selv lov til at være skuffet, uanset hvad andre tænker og siger, og så begynd at kalde ham ved køn, det hjælper ubevidst til at acceptere hvad han er inden han kommer, evt. hvis i har tænkt på navne så kald ham sådan, så du får skabt et bånd med din lille søn i maven..
Jeg brugte et par måneder på at synes det var lidt øv, især fordi min bror og svigerinde med termin om tre uger får en pige, det gjorde det ikke nemmere ikke at føle sig lidt snydt, men nu elsker jeg min sidste lille knægt og glæder mig til at møde ham i august, så man kan altså godt komme over det, så længe man ikke lukker det inde fordi verden har en forventning om at man skal være glad uanset hvad fordi man overhovedet kan få børn, kan du ikke bruge til så meget og du skal ikke have dårlig samvittighed eller føle dig som en dårlig mor fordi du er ærlig omkring dine følelser.
Masser af
og STORT tillykke med din sunde og velskabte lille drengebebs
Anmeld