Ked af det !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2012

Anonym trådstarter

jeg er også sikker på jeg nok skal blive glad for min lille dreng , tror bare lige jeg skal sluge at det er en dreng jeg skal have , men jeg glade for jeres svar både jer som har haft det lidt som mig, og jer som har anden mening

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2012

Leneur

Nu har jeg ikke stået i den situation at blive skuffet over kønnet, da det var min søster der fortalte jeg skulle have en pige allerede inden jeg vidste at jeg på daværende tidspunkt var gravid, så sådan var det bare.. men de 3 jeg var i mg med har alle været en anelse skuffet over kønnet men det var blot et kort øjeblik og så kunne de atter glæde sig over at det var et sundt og raskt barn de bar på

Anmeld

27. juni 2012

TWT

twinboys skriver:

Mit ærlige svar... Jeg bliver så gal indvendig når jeg læser sådan en debat... Jeg tænker stakkels alle de skønne mennesker der ønsker at stå med en positiv graviditstest og få lov til at opleve at blive gravid og stå med det smukkeste barn i armene senere... Jeg synes at man skal være taknemmelig for at man kan blive gravid og få sunde og raske børn...

Kønnet er da lige meget så længe barnet er sundt og rask...

Undskyld mit sure opstød men bliver sgu lidt ked af det og gal samtidig...

Jeg er stolt og lykkelig over at have født to drenge og havde det været piger havde jeg været lige så stolt og glad...

Men tillykke med graviditeten... 

Majbritt

Enig!

Anmeld

27. juni 2012

chael

Dine tanker bliver gjort til skamme den dag du ligger med ham i armene.

Det er min erfaring. Har 1 pige og 2 drenge.

Og ville ikke bytte mine drenge for 1000 piger. Og selvfølgelig heller ikke omvendt med min datter.

Måske acceptere du i løbet af graviditeten, måske først når han er her

*C

Anmeld

27. juni 2012

Eliza

Jeg var sikker på der voksede en lille pige i min mave, og jeg ønskede os en pige.. Mest fordi kæresten har 2 i forvejen og dette ville blive hans sidste... Til Md scanning så vi en lille dreng... jeg havde en blandet følelse de første 5 min efter, af skuffelse, men os stor glæde over barne var sundt og rask.. efter 5 min var det dog kun glæden der var tilbage..

og nu har jeg fået "godkendelse" til at manden min gerne vil ha en til så det gør ikke så meget  Jeg har den dejligste dreng og kunne ikke ønske mig noget andet..

og det er jo dejlig nemt for dig.. du har ca 20 uger til at vende dig til at du skal være "drenge mor" der er ikke rigtig nogen vej tilbage og de 12 ugers fortrydelses ret er overskredet..  Du skal nok bare sunde dig lidt  håber jeg da

Anmeld

27. juni 2012

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

jeg ønsket også brat en pige, og havde også på en fornemmelse på det var en pige, venter så en dreng istedfor, men et eller anden sted har jeg dårlig med at jeg har sådan en følse over for mit kommende barn, at jeg lige frem har tænkt tanken at jeg ikke ville havde den alligevel , har rigtig dårlig samvigtighed over det

Hej du...Hæfter mig ved at du kalder jeres kommende barn for den* Og tænker at din reaktion måske ikke bunder så meget i kønnet? Men mere at det nok er blevet mere virkeligt, at der er et barn på vej, og du skal være mor! Det kan være enormt overvældende!

Jeg tror flere har haft den følelse du sidder med. Uanset om det er korrekt eller ej, at føle sådan.

Du har jo samtidig dårlig samvittighed over det... Så...det er nok i virkeligheden ikke det du mener. Jeg tror du bliver glad for din søn når han kommer, og ikke vil bytte ham for noget. Bare vent 

Knus fra en drengemor. 

Anmeld

27. juni 2012

AnneBJ

banditten2011 skriver:

Jeg ønskede mig brændene en pige og var helt sikker på det blev en pige.. men det var en dreng og var sku skuffet, men man kommer sig hurtigt over det og må bar tænke man ska være glad for sit barn er sundt og rask.. og ville ikk bytte ham ud for nogen pige 

Det samme her 

Det tog mig ca. en uges tid at affinde mig med tanken om en dreng, og nu kunne jeg ikke forestille mig andet, men vil stadig gerne have en pige også

Anmeld

27. juni 2012

metski83

twinboys skriver:

Mit ærlige svar... Jeg bliver så gal indvendig når jeg læser sådan en debat... Jeg tænker stakkels alle de skønne mennesker der ønsker at stå med en positiv graviditstest og få lov til at opleve at blive gravid og stå med det smukkeste barn i armene senere... Jeg synes at man skal være taknemmelig for at man kan blive gravid og få sunde og raske børn...

Jeg er stolt og lykkelig over at have født to drenge og havde det været piger havde jeg været lige så stolt og glad...

Majbritt

Vil bare sige tak 

For jeg ville ønske det var mig der havde en spire i maven, i stedet for ikke at kunne selv. 

Jeg ville blive så lykkelig og taknemmelig uanset hvilket køn det så blev. 

Anmeld

27. juni 2012

spj

twinboys skriver:

Majbritt

Anmeld

27. juni 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Hej

jeg er gravid og er 19+3 henne nu og har lige været til min anden scanning idag alt så ud som det skulle så det var dejligt , mig og min kæreste fik kønnet afvide som vi gerne ville , så det her mit spørgsmål kommer på banen, er det meget naturligt at bliver skuffet over hva køn man får , jeg har både været skuffet og ked af det idag, jeg har lige frem tænkt at jeg ikke ønsker barnet, selvom det er slet ikke det øsnker.

Du bliver ellevild med din lille dreng og vil ikke ønske at bytte ham for noget i verden - det lover jeg! 

Jeg synes, det er en stor ulempe ved kønsscanningerne, at de kan sætte dumme tanker i gang før man får sit nyfødte mirakel op til sig og mærke, at noget helt enestående er indtruffet. I "min tid" kendte vi ikke kønnet, og når man så fik sit vidunder i armene for første gang, vidste man straks, at det var det mest mirakuløse barn, verden endnu havde set, uanset kønnet. Den oplevelse skal du vente længe på, og det kan sætte grundløse bekymringer i gang. 

Jeg har en pige og to drenge, og det er ikke deres køn, jeg elsker dem for - det bliver det heller ikke for dig. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.