Anonym skriver:
Hej
jeg er gravid og er 19+3 henne nu og har lige været til min anden scanning idag alt så ud som det skulle så det var dejligt , mig og min kæreste fik kønnet afvide som vi gerne ville , så det her mit spørgsmål kommer på banen, er det meget naturligt at bliver skuffet over hva køn man får , jeg har både været skuffet og ked af det idag, jeg har lige frem tænkt at jeg ikke ønsker barnet, selvom det er slet ikke det øsnker.
Du bliver ellevild med din lille dreng og vil ikke ønske at bytte ham for noget i verden - det lover jeg!
Jeg synes, det er en stor ulempe ved kønsscanningerne, at de kan sætte dumme tanker i gang før man får sit nyfødte mirakel op til sig og mærke, at noget helt enestående er indtruffet. I "min tid" kendte vi ikke kønnet, og når man så fik sit vidunder i armene for første gang, vidste man straks, at det var det mest mirakuløse barn, verden endnu havde set, uanset kønnet. Den oplevelse skal du vente længe på, og det kan sætte grundløse bekymringer i gang.
Jeg har en pige og to drenge, og det er ikke deres køn, jeg elsker dem for - det bliver det heller ikke for dig.
Anmeld