Ked af det !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.231 visninger
145 svar
0 synes godt om
27. juni 2012

Anonym trådstarter

Hej

jeg er gravid og er 19+3 henne nu og har lige været til min anden scanning idag alt så ud som det skulle så det var dejligt , mig og min kæreste fik kønnet afvide som vi gerne ville , så det her mit spørgsmål kommer på banen, er det meget naturligt at bliver skuffet over hva køn man får , jeg har både været skuffet og ked af det idag, jeg har lige frem tænkt at jeg ikke ønsker barnet, selvom det er slet ikke det øsnker.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2012

banditten2011

Anonym skriver:

Hej

jeg er gravid og er 19+3 henne nu og har lige været til min anden scanning idag alt så ud som det skulle så det var dejligt , mig og min kæreste fik kønnet afvide som vi gerne ville , så det her mit spørgsmål kommer på banen, er det meget naturligt at bliver skuffet over hva køn man får , jeg har både været skuffet og ked af det idag, jeg har lige frem tænkt at jeg ikke ønsker barnet, selvom det er slet ikke det øsnker.

Jeg ønskede mig brændene en pige og var helt sikker på det blev en pige.. men det var en dreng og var sku skuffet, men man kommer sig hurtigt over det og må bar tænke man ska være glad for sit barn er sundt og rask.. og ville ikk bytte ham ud for nogen pige 

Anmeld

27. juni 2012

Ina33

Anonym skriver:

Hej

Jeg ved ikke om det er normalt, men jeg tror i bund og grund ikke det bunder i skuffelse over kønnet, måske har det været meget stort for jer at se barnet til scanningen?

Måske har du fået sat dig selv op til at det skulle være et bestemt køn? Og dermed er du enormt skuffet lige nu. Jeg tror at når først baby er der, så er du fuldstændig ligeglad med hvilket køn det er....

Anmeld

27. juni 2012

twinboys

Anonym skriver:

Hej

Mit ærlige svar... Jeg bliver så gal indvendig når jeg læser sådan en debat... Jeg tænker stakkels alle de skønne mennesker der ønsker at stå med en positiv graviditstest og få lov til at opleve at blive gravid og stå med det smukkeste barn i armene senere... Jeg synes at man skal være taknemmelig for at man kan blive gravid og få sunde og raske børn...

Kønnet er da lige meget så længe barnet er sundt og rask...

Undskyld mit sure opstød men bliver sgu lidt ked af det og gal samtidig...

Jeg er stolt og lykkelig over at have født to drenge og havde det været piger havde jeg været lige så stolt og glad...

Men tillykke med graviditeten... 

Majbritt

Anmeld

27. juni 2012

sofiell89

Anonym skriver:

Hej

Jeg blev skuffet og ked over at vi skulle have en pige.. men efter nogle dage havde jeg slugt kamelen og var glad over at det var en sund og rask pige. idag er jeg ligeglad med hvad en evt nr 2 skulle blive
Håber dit humør vender når du har vænnet dig til tanken

Anmeld

27. juni 2012

Anonym trådstarter

jeg ønsket også brat en pige, og havde også på en fornemmelse på det var en pige, venter så en dreng istedfor, men et eller anden sted har jeg dårlig med at jeg har sådan en følse over for mit kommende barn, at jeg lige frem har tænkt tanken at jeg ikke ville havde den alligevel , har rigtig dårlig samvigtighed over det

Anmeld

27. juni 2012

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

Mit ærlige svar... Jeg bliver så gal indvendig når jeg læser sådan en debat... Jeg tænker stakkels alle de skønne mennesker der ønsker at stå med en positiv graviditstest og få lov til at opleve at blive gravid og stå med det smukkeste barn i armene senere... Jeg synes at man skal være taknemmelig for at man kan blive gravid og få sunde og raske børn...

Jeg er stolt og lykkelig over at have født to drenge og havde det været piger havde jeg været lige så stolt og glad...

Majbritt

jeg er også ked over mig selv at jeg er sådan , bude være glad for mit barn bare er sund og rask , og det er også det jeg øsnker mig mest, jeg havde nok bare sat næsen for langt op efter en pige,

Anmeld

27. juni 2012

Faith

twinboys skriver:

Majbritt

Enig!!!!!

Anmeld

27. juni 2012

twinboys

Anonym skriver:

jeg er også ked over mig selv at jeg er sådan , bude være glad for mit barn bare er sund og rask , og det er også det jeg øsnker mig mest, jeg havde nok bare sat næsen for langt op efter en pige,

er sikker på du får det flotteste og smukkeste drengebarn

Anmeld

27. juni 2012

DitteFisk

Man er jo klar over at der er 50/50 procent chance for hvert køn, når man bliver gravid..

Så jeg forstår ikke helt det kan komme som en overraskelse/skuffelse for nogen. Det er lidt ærgeligt.

Men tillykke med den lille dreng - hilsen en mor til det dejligste drenge-barn i verden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.