Der er dælme stor forskel på at blive skuffet i øjeblikket,og så på at ønske man ikke var gravid med barnet.
Desuden så jo så har man sgu at være taknemmlig for at man ikke mindst kan blive gravid og få sunde børn,.
Jeg har begravet en syg datter,og ville givet alverden for at hun var sund og rask,og var fuldstændig ligeglad med hvad køn hun var.
Det er ingen selvfølge at få raske og levedygtige børn.-Og har man først stået med et dødsygt barn lægerne ikk kunne gøre noget for-Så bliver kønnet uendeligt ligegyldigt.
Så jo det er forkælet at ønske man ikke var gravid bare fordi han er en dreng.
Men det er jo din holdning og farvet af hvad du har oplevet, det er overhovedet ikke relevant for TS hvad du har oplevet for det vedrøre ikke hendes situation, og hun skal da ikke have dårlig samvittighed fordi nogle fremmede mennesker har tragiske historier med i bagagen, hun skal vel kun have sin egen situation for øje eller hvad??.
Jeg synes bestemt ikke det er hverken forkert eller forkælet at ønske sig noget bestemt, og man skal da ikke sidde og lyve omkring sine følelser fordi det i nogle andres øjne er "forkert" at have det på en bestemt måde.
Det gør mig meget ondt hvad du har oplevet, men det er altså din og ikke TS oplevelse, og synes ikke det er rimeligt at du fortæller hende hvad hun skal og især hvad hun ikke må føle.
Tror hendes udtryk omkring ikke at ønske barnet, er sagt i skuffelse og ikke et udtryk for hvordan hun har det og vil have det fremover, der bliver lagt rigtig meget vægt på lige den udtalelse men ikke på de MANGE andre gange hvor hun skriver at hun bare lige skal sluge kamelen og så skal hun nok glæde sig og elske hendes lille dreng..
Anmeld