Ked af det !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2012

Camilla30

Anonym skriver:

jeg ønsket også brat en pige, og havde også på en fornemmelse på det var en pige, venter så en dreng istedfor, men et eller anden sted har jeg dårlig med at jeg har sådan en følse over for mit kommende barn, at jeg lige frem har tænkt tanken at jeg ikke ville havde den alligevel , har rigtig dårlig samvigtighed over det

Det skal du ikke skamme dig over! der er ingen der får det bedre af at du kører på dig selv over hvordan du har det  man kan ikke selv styre sine tanker og følelser og særligt når man er gravid kommer nogle ting til at koste store reaktioner, som måske i bund og grund ikke er værd at bruge negativ energi på. Du skal stole på, at når din dejlige lille bæbs kommer til verden så bliver han eller hun dit et og alt uanset om du får en lille dreng eller pige  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2012

Anonym trådstarter

Camilla30 skriver:

Det skal du ikke skamme dig over! der er ingen der får det bedre af at du kører på dig selv over hvordan du har det  man kan ikke selv styre sine tanker og følelser og særligt når man er gravid kommer nogle ting til at koste store reaktioner, som måske i bund og grund ikke er værd at bruge negativ energi på. Du skal stole på, at når din dejlige lille bæbs kommer til verden så bliver han eller hun dit et og alt uanset om du får en lille dreng eller pige  

tusind tak, det var rigtig sødt skrevet, det hjælper meget at hører jer der støtter mig i det her , for synes det har været lidt hård altså.

Anmeld

3. juli 2012

Brams

twinboys skriver:

Mit ærlige svar... Jeg bliver så gal indvendig når jeg læser sådan en debat... Jeg tænker stakkels alle de skønne mennesker der ønsker at stå med en positiv graviditstest og få lov til at opleve at blive gravid og stå med det smukkeste barn i armene senere... Jeg synes at man skal være taknemmelig for at man kan blive gravid og få sunde og raske børn...

Kønnet er da lige meget så længe barnet er sundt og rask...

Undskyld mit sure opstød men bliver sgu lidt ked af det og gal samtidig...

Jeg er stolt og lykkelig over at have født to drenge og havde det været piger havde jeg været lige så stolt og glad...

Men tillykke med graviditeten... 

Majbritt

SÅ enig

Vi måtte kæmpe i 12 lange år inden vi fik vores lille prinsesse, ville bare være lykkelig over at få lov at opleve at få et ønskebarn.

Anmeld

5. juli 2012

komodo

ekebiv skriver:

Du kan da ikke seriøst mene at det er ok ikke at ønske sit barn mere fordi det har det "forkerte" køn????!!!?!?!!!???? Så skal man sgu da ikke ha børn OVERHOVEDET!!

Jeg tror på at ts har skrevet at hun ikke ønskede ham i et følsomt øjeblik, som hun i min optik også senere gjorde opmærksom på var en fortalelse og ikke ment som at hun ikke ville have barnet men var ked af at kønnet ikke var hvad hun havde forestillet sig og håbet på

Anmeld

5. juli 2012

komodo

Carina:-) skriver:

Kan godt se vi ikke bliver enige

¨Men tænker på hvor mange steder i verden piger er uønskede og synes sgu det er sørgeligt at der er nogen der har samme indstilling til at et bestemt køn er mere velkomment end det andet.

Jeg er helt med på at man kan ønske sig en pige /dreng -Men at ønske barnet væk er i min verden fuldstændigt ude af kontrol.

Så kan det godt være at det vil ændre sig med tiden osv osv-Men det ændrer ikke på at den lille fyr har været uønsket af hans mor på trods af at han intet har gjort ud over at være det "forkerte" køn.-

JEG synes det er forkælet,og en væmmelig indstilling,men kan godt se at det for nogen er helt normalt .

Nej vi bliver ikke enige, og fred være med det, hvor ville debatter være kedelige hvis vi alle var af samme mening står ved hvad jeg har skrevet og ændre ikke holdning, men respektere din 

Anmeld

7. juli 2012

Anonym trådstarter

komodo skriver:

Jeg tror på at ts har skrevet at hun ikke ønskede ham i et følsomt øjeblik, som hun i min optik også senere gjorde opmærksom på var en fortalelse og ikke ment som at hun ikke ville have barnet men var ked af at kønnet ikke var hvad hun havde forestillet sig og håbet på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.