Hej
jeg er gravid og er 19+3 henne nu og har lige været til min anden scanning idag alt så ud som det skulle så det var dejligt , mig og min kæreste fik kønnet afvide som vi gerne ville , så det her mit spørgsmål kommer på banen, er det meget naturligt at bliver skuffet over hva køn man får , jeg har både været skuffet og ked af det idag, jeg har lige frem tænkt at jeg ikke ønsker barnet, selvom det er slet ikke det øsnker.
Hm... hvorfor er det lige præcist du blive skuffet ? Jeg tror da alle har en forestilling om hvad de gerne vil have, men alle ved jo at det er 50/50 for hvad det bliver. Måske man skulle tage det som det kom og lade være med at "ønske" sig for meget. Kan heller ikke se hvorfor en pige skulle være bedre end en dreng og omvendt.
Dengang jeg var gravid, sagde jeg bare at jeg var spændt på hvad det blev. Min kæreste ville gerne have en dreng, fordi så kunne den næste blive en pige og storebror kunne passe på hende osv. men hvis det havde været en pige var jeg blevet ligeså glad. Jeg glædede mig bare til at få mit barn.
Vil gerne indrømme at jeg næste gang godt kunne tænke mig en pige, men lige meget hvad det bliver bliver jeg glad, en mere dreng gør mig skam ingenting! 
Det kan være piger kan få fine kjoler / prinsesse tøj på, men drenge kan man klæde rigtig sejt på 
Anmeld