Nu skrev jeg også mange mænd ikke alle, men når man tager hensyn den vej, hvorfor så ikke også den anden vej. Jeg bifalder kun når mændende vil være en del af det, men hvorfor ikke tage hensyn de gange man er afsted, de fleste kvinder klarer jo også selv amningen når far er på arbejde.
Du skrev:
men samtidig fordi mange mænd væmmedes ved at se ammende kvinder, nu er kvinderne kommet i ammerum og Så vil mændende gerne med ind.
Hvilket får det til at lyde som om det er de samme mænd som væmmes ved at se ammende kvinder som vil med ind i ammerummene - mon det forholder sig sådan? Det tror jeg næppe 
Igen; min mening er at man ikke kan kønsdiskriminere; hvad så med de situationer hvor far er alene afsted og hvad med de situationer hvor mor ikke kan klare det hele selv. Jeg kom selv med et eksempel i går, men jeg tror ikke at nogen svarede på det, så jeg kan da godt lige prøve igen.
Jeg har meget dårlig ryg og jeg kan da forestille mig at min mand og jeg kunne finde på at lave en aftale om at det er ham der tager sig af at give den lille flaske (hvis jeg ikke kan amme) og at jeg tager en slapper imens når vi er i centret.
Jeg ville blive pænt muggen hvis andre mente de skulle bestemme at det kun var mig der måtte fodre mit barn og at min mand måtte vente udenfor - der er ingen der skal blande sig i hvordan vi gør tingene og hvem der giver barnet mad.
Og eftersom ammerummene ikke kun er ammerum men også pusleplads og "flaskerum" så har alle med børn ret til at opholde sig derinde.
Anmeld