Sim skriver:
Jeg synes virkelig det er lavt. Er det virkelig hvad der skal til i år 2011 snart 12, at vi mænd skal gå udenfor, og vente på en sms for at vi har lov til at komme ind og skifte en ble. Hvad så hvis planen var at jeg skulle give flaske skulle min kæreste så også bare gå ud og vente på vores barn havde tømt den? Der bliver snakket så meget om blufærdighedskrænkelse, men hvad med at tænke på børnene. Flere gange er der blevet skrevet at man som mand bare kan lune sin flaske og gå igen fordi der er massser af steder som fx bænke og en Bistro man kan sætte sig ind på? men hvilken ro giver det lige at der sidder 50+ mennesker i en bistro og skramler med deres bestik og service eller at man planter sig på en bænk hvor flere hundrede mennesker passere helt ærligt mand?
PS: alle Citater er fra Carina
bare lige så vi har alt på det rene...
Præcis.
Ammerummet er ikke lavet kun til de ammende, men for at kunne give små børn / babyer ro til at spise.
Jeg har da også siddet i ammereummet i Kolding Storcenter og givet min søn mad, da han fik skemad, det var da rart at sidde i et roligt lokale.
Jeg kan virkelig ikke se problemet, og det kan min mandi øvrigt heller ikke. Han er ikke typen der går med ud at handle ret tit, og hvis han så også skulle forvises til gangen, så fik jeg ham da aldrig med nogen steder.
I øvrigt er der lavet helt nye dame toiletter i Kolding Storcenter, og der er bløde bænke inde, så hvis man virkelig vil undgå at en mand kommer til at kigge på ens amme bryster, så kunne man jo sætte sig derind
Anmeld