Carina:-) skriver:
Helt ærligt-
Synes du virkelig at det er så forfærdeligt at være adskildt ½ time?
Så slemt,at du synes kvinder der har et behov for at være i fred med deres blufærdighed bare må blive hjemme?
Hvad så med svømme hallen?
Skal det også være ok at mænd kan rende i kvindernes omklædning fordi de ikke har lyst til at være adskildt?
Jeg synes det er vildt at du kan synes det bare er ærgeligt hvis man ikke magterfremmede mænd i mens man ammer,og så må blive hjemme.
Men synes det er forfærdeligt hvis din mand og dig skal være fra hinanden ½ time.
Come on det er en shoppetur,hvor han endda ved hvor du er-Og ikke en tur til jm eller lign.
Nej, jeg kan sagtens undvære min mand i en halv time, jeg synes bare det er unødvendigt.
Det er jo altså ikke et kvinderum, det er for alle med små børn og babyer, og dér har fædre altså også lov til at være.
Man kan ikke sammenligne det med hverken svømmehal eller omklædningsrum til gymnastik, der smider man alt tøjet, det gør du jo trods alt ikke når der skal ammes.
Jeg vil lige pointere at jeg selv er meget blufærdig, og ikke brød mig om at amme foran andre, men bevægede jeg mig ud i offentligt rum,måtte jeg ligesom bare bide det i mig.
Vi skal da være glade for at der nu er lavet rum til at man kan komme ind i fredelige omgivelser og give sit barn mad, førhen måtte det jo foregå på en bænk eller på en café, og dér var der da ingen der brokkede sig over at der var mænd til stede