Sim skriver:
Jeg kunne også godt tænke mig at vide hvorfor os mænd skal fremstilles som publikum.
Vi er jo ligesom ikke med derinde for at kigge på andre end vores egen kæreste og barn.
Og hvad er der for noget med sætte tid på amning, nogen skriver 5 minutter du Carina
skriver 30 min.
Man kan da ikke bare sætte tid på hvor lang tid det kommer til at tage det kommer der helt an på hvordan den individuelles amning forløber...
Hvis ammestuer virkelig kun var for kvinder, så havde der nok ikke været en mikroovn..men også et skilt med mænd forbudt.
Og nej i den her situation, er det ikke logisk at tænke sig selv til at mænd skal blive ude...
Men hårdt sat op .
Så går der jo mindre fra far ved at vente udenfor eller et andet sted-End der går fra de kvinder der sidder og er utilpasse ved at der sidder mænd i rummet.
Jeg synes så tilgengæld det var på sin plads at de forskellige centre rundt omkring fik lavet en famileafd. sådan at dem der gerne vil have mand med har muligheden.-Og dem der gerne vil sidde i fred har det samme.
For ja kan godt forstå dig,men samtidig synes jeg hensynet til dem der ikke har det godt med det vægter højere.
Jeg er selv "sådan en" der lige så gerne tager en bænk,men afhensyn til de mænd (og de findes også) der ikke bryder sig om at se på jeg ammer ,så bruger jeg ammerrummet.
Og det har da mere end en gang irriteret mig at der sidder mænd og flyder i stolene imens de venterOg der bliver hurtigt klemt når det vælter rundt med kvinder,babyer,søskende og mænd.
Så ja tak til familierum,og ja tak til ingen mænd ammerum -Så kan alle vælge 
(Og for mig tager et 30 min at amme incl pakken ud og ind)
Anmeld