ja det er jo det jeg mener. At først og fremmes er det for barnets skyld. Jeg har selv ammet 3 børn hvor en af gangene gik det helt galt, og jeg kunne slet ikke holde det ud. Så jeg stoppede efter 2 mdr. Så ingen problemer med at nogen vælger at give flaske. Syntes bare det var en sær måde at beskrive det på.... altså at det ikke var spændende eller sjovt. Og samtidig blufærdighedskrænkende. Jeg er ikke total rødstrømpe der er fortaler for amning no matter what! men gjorde det da alligevel.
Det var mig den der var møntet på, fair nok, jeg fik det måske formuleret forkert, men jeg valgte altså amning fra da jeg ikke ville sidde og gå i panik og være skrækslagen hver gang jeg skulle amme, det tog altså bare for hårdt - jeg prøvede virkelig, og hvis amningen havde kørt bare lidt bedre, kunne det da også være jeg havde fortsat, men det gjorde det altså bare ikke - og mine drenge havde det betydeligt bedre, voksede mere og mere på flasken og jeg har aldrig fortrudt jeg har flaskebørn.
Men fint du gjorde som du gjorde... Men du skriver jo også at det heller ikke kørte for dig efter to mdr, præcis som mig.... Muligvis jeg har brugt et forkert ord, men amning er bare ikke os.
Anmeld