Mænd i ammerummet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Må der komme mænd ind i ammerummet/ puslerummet

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

12.573 visninger
170 svar
0 synes godt om
13. december 2011

SukkerDronning

Nej nu bliver jeg helt nysgerrig, på grund af den tråd der køre lige nu om hvorvidt mænd er velkommne i ammerummet eller ej.

Så jeg har lavet en afstmning, er nødt til at have nogle tal på!

STEM, STEM, STEM

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2011

signe.

Sirup skriver:

Nej nu bliver jeg helt nysgerrig, på grund af den tråd der køre lige nu om hvorvidt mænd er velkommne i ammerummet eller ej.

Så jeg har lavet en afstmning, er nødt til at have nogle tal på!

STEM, STEM, STEM

Jeg har skrevet lige så meget ret som kvinder. Begge vores er flaskebørn, og ville da gerne at min mand kunne give dem en flaske i et ammerum, hvis vi var ude det har dog ikke været nødvendigt endnu, da vi jo giver flasken lidt hvor som helst, men ofte er der jo mikroovn i et ammerum, så synes helt klart mænd skal være velkomne

Anmeld

13. december 2011

Lise

Ja, selvfølgelig må mændene komme med. Altså, hvis de har en baby at tage med derind

Et ammerum er jo ofte også et skifterum, og selvom puslepladsen ofte er på dametoilettet, så er det vel lige så meget mandens job at ordne bleen.

Jeg har både ammet foran fremmede mænd i og udenfor ammerum, og haft egen mand med ind. Det kan ikke bringe mit pis i kog. Det eneste der kunne bringe mit pis i kog, var hvis en eller anden kvindsperson skulle prøve at bestemme om han måtte komme med eller ej!

Anmeld

13. december 2011

Mor Christa

selvfølgelig må de det!
Det er da helt godnat hvis man skal lave regler om, at mænd ikke må komme med ind i ammestuer!
Jeg kan godt se, at der ikke skal komme mænd ind uden børn eller dame og sætte sig for at glo, men altså... Hvis de er af sted med deres kæreste og børn eller kun børn, så har de da ligeså meget ret til at komme med ind i ammestuen som kvinden har!
NU er det jo sådan, at kvinder godt ved hvordan man skal dække sig til når man ammer. Man ser jo intet. Og hvis man virkelig ikke vil have, at andre skal se sit bryst, så kan man jo lige vende ryggen mod mennesker mens man pakker brysterne sammen igen!
Så selvfølgelig må mænd komme med ind i ammestuen!  

Anmeld

13. december 2011

maryjane

Har også stemt JA, men nu er jeg så også kæreste til ham der har skrevet den famøse tråd.

Anmeld

13. december 2011

SukkerDronning

maryjane skriver:

Har også stemt JA, men nu er jeg så også kæreste til ham der har skrevet den famøse tråd.

Hehe ja så er det jo det eneste rigtig du kan svare

Anmeld

13. december 2011

klmf

Selvfølgelig må de det!! Alt andet ville da være helt tåbeligt... Det er jo både til flasker, pusleri og alt andet baby-relateret og ikke kun amning.

Ellers skal man vel også spørge alle kvinderne om de er lesbiske af frygt for at de kunne komme til at sidde og tænde på at par ammebryster???

Anmeld

13. december 2011

Kruse90

Selvfølgelig må de da komme med

Anmeld

13. december 2011

Kløver

Jeg kan sagtens forstå forstå mange ikke har et problem med det. Men selv synes jeg bestemt ikke det er ok. DEt er nemt for andre at sige man nemt kan pakke bryster frem og væk diskret hvis man ikke bryder sig om det. Ammerum er jo netop blevet lavet fordi det stødte mange at se de ammende, og for at man kunne gå hen og amme i fred.
Jeg Synes det er helt fair at vise den respekt over for dem der ikke bryder sig om at amme foran andre, at give dem fred. Hvis man er ligeglad kan man jo ligesågodt droppe amme rummene hvis mænd alligevel må komme derind.
Når jeg har født, og er nød til at bruge et ammerum, vil jeg klart foretrække at kunne få lov at amme uden at det skal være grænseoverskridende. Ikke dermed sagt en mand ikke må skifte en ble, men mange steder er der også puslemuligheder andre steder, bla på toiletterne, og er man 2 afsted, er DEt ok det lige er mor der så klarer bleen eller går ind og varmer flasken.

Anmeld

13. december 2011

Hvem?

Jeg har svaret nej, jeg syntes ikke i selve ammerummet, jeg syntes det er så ubehageligt - og også en af grundene til mine drenge er flaskebørn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.