Carina:-) skriver:
Og hvis man ikke magter at være adskildt ½ time,har man da seriøst problemer med at passe et arbejde 
Pjat-Men helt ærligt så snakker vi om at der skal tages hensyn til nogen kvinder der ikke har lyst til mandligt publikum når de ammer.
Der går vist intet fra far ved at vente et andet sted.
Og jeg har da vist en sær mand,for han gad da overhovedet ikke sidde i et eller andet ammerum når der er så meget andet at lave...
Nu tager vi jo ikke på shoppe tur for at være adskilt.
Jeg holder på at ammerum er en forkert betegnelse, det burde hedde familierum, eller blot puslerum, så dækker det stort set over alt hvad der har med baby at gøre, og så er der ingen kønsdiskriminering.
Min mand har været med i puslerummet nogle få gange, ikke fordi han syntes det var fantastisk spændende, men fordi han var med som en del af familien, og derfor ikke skulle ekskluderes fra spisesituationen.
Mit barn blev ret hurtigt flaskebarn, og vi gik da ind i amme-/puslerummet for at have et fredeligt sted at give den lille mad. Det er kun sket meget få gange at jeg har set mødrene gå alene derind, som regel har de haft manden eller en veninde med, og det er da helt i orden, alle tager jo alligevel hensyn til hinanden, og taler dæmpet sammen. Var der pladsmangel, blev der selvfølgelig altid gjort plads til én der skulle give mad
Anmeld