M (: skriver:
Jeg siger heller ikke, at alle mænd SKAL stå ved deres koner/kæresters side under amningen, jeg mener bare det er sørgeligt, hvis det skal forbydes..
Man burde måske mødes et sted på midten, således at der indrettes f.eks. små gardiner man kunne trække for så man kunne sidde lidt isoleret - og tilbuddet skulle selvfølgelig gælde både blufærdige mødre, og mødre der ønsker støtte fra deres mand/veninde/what ever..
Helt sikkert, siger heller ikke mænd skal være total forbudt, men man forstår ikke grænsen, eller hvor grænseoverskridende det kan være, ikke alle har situationsfornemmelse. Under sidste graviditet, sidder jeg og skal venter i venteværelset, på at få en scanning, og der sidder så 3 gutter som skal besøge den enes kone, som lige har født. de blabrer op, og taler langt fra lavt, og sidder og snakker om hun aldrig bliver sig selv igen, grensakse og hvad ved jeg, og den siger noget i stil med, ja det bliver sgu ikke sjovt at knalde med sådan en flækfisse hun nu har fået efter at ha presset sådan en unge ud..... var simpelthen så chokeret, og var dælme ikke fedt at høre på, når man selv er godt gravid, og i forvejen lidt nærvøs for fødslen. Desværre har heller ikke alle mænd lige stor pli hvad angår ammerum, og det går jo selvfølgelig ud over de andre, men synes da også man skulle lave pusle rum for sig selv, med stole osv og et rum med gardiner for, til de kvinder der vil sidde selv og amme, og dem som så gerne vil have mændende med, kan jo så bruge det "åbne" ammerum. Ville jo være mere ideelt
Anmeld