Maja88 skriver:
jamen jeg har skam ammet midt i IKEA, da det først kørte...
men altså hvis man skulle sige det groft(og det her ikke ondt ment, sidder det bare lidt på skidsen) men så kunne du jo i princippet amme ude på toilettet... der er du helt alene med dit barn...
jeg kunne snildt amme i fuld offentlighed indtil hun var en vis alder... men da hun nåede en hvis alder var hun simpelthen for nysgerrig og havde behov for ro..
det har jeg faktisk også benyttet mig af de steder hvor der ikke er ammerum, men hvor der er ammerum som i kolding synes jeg det er mest hensynsfuldt at bruge ammerummet, netop da der er mega lang kø og få toiletter, så det ikke fair jeg optager toilettet når der er ammerum. iøvrigt heller ikke meget plads på toilettet, men er da også sådan lidt man skal forvises til et beskidt toilet, fordi mændenes behov for en hyggesludder er mere vigtig end at et barn får mad
Jeg kan sagtens forstå der kan være situationer hvor der er behov for hjælp, men så viser jeg også hensyn den anden vej. men netop det5 med ro er rart, når barnet er opmærksomt, og så er det ikke nemt med 4 mænd, 4 veninder og 2 bedstemødre som sludrer løs
Anmeld