Maja88 skriver:
men hvis du nu læser mit tidlige indlæg om hvad jeg brugte faderen til..
så skulle jeg jo have ophold mig hjemme den første LANGE tid... er jo heller ikke rimeligt..
nu ved jeg ikke hvordan det er indrettet i Kolding, men i Herning er der sådan et lille indhak med en stol i,.. kan man så ikke benytte sådan noget lignende..
men du har ikke noget imod kvinder ser på det??
Jeg ville helst amme alene, men har ikke så meget imod kvinder, da de jo selv har et behov for at amme, og er stadig noget andet, jeg går jo også i svømmehallen og klæder om sammen med kvinder, men gør ejg ikke med mændende.
Jeg tænker her generelt, og er der et andet behov, lidt specielt må man jo tage den derfra. men hvordan ville du have det, hvis jeg skulle sige jeg så aldrig kunne komme ud fordi der ikke var plads til os der ikke bryder sig om mænd, eller at du jo så bare kunne amme på en alm stol som ikke var i ammerummet hvis du ikke havde problemer med der var andre?
Der kan jo være unikke situationer, man må tage hensyn til, eller tage med i det, men jeg tænker generelt i ammerummene, tvivler på alle mænd der kommer med ind og div andre veninder, bedstemødre osv osv, som nogle også finder forstyrrende, er nogle som er med for at hjælpe
Anmeld