M (: skriver:
Jeg siger ikke, at man skal blive hjemme. Det undrer mig bare, at blufærdige kvinder godt kan amme foran andre fremmede kvinder, men stejler, hvis det er foran fremmede mænd (som trods alt også er forældre, og har et ærinde - hvilket andres fremmede veninder og bedstemødre ikke har)..
Jeg har det generelt svært ved at amme foran andre, og går helst i enerum, eller hvor jeg kan sidde for mig selv. men i et ammerum, er man der af en årsag, og synes det er noget andet med mænd. de kan være med til alt andet, og bifalder det, men synes ikke om de er med inde i ammerummet, min kæreste går heller ikke derind, men venter udenfor. Mænd er jo også med til babysvømning, men der klæder man sig jo også af og på hver for sig.
Jeg synes det er fint vi alle er af forskellige holdninger og kan godt forstå mange af jer andre, jeg tror det der ryster mig lidt, hvor lidt forståelse der er for dem, som ikke ønsker at amme i offentligt rum, nogle er jo feks meget troende. for mig handler det ikke om noget sexuelt, men om blufærdighed. jeg kan jo vende den om og sige, at når bryster er så naturlige, hvorfor så ikke bade uden bikinioverdelen(hvis man bruger bikini)

Jeg savner måske bare lidt forståelse den anden vej også for os som ikke ønsker at amme foran fremmede mænd

men kan godt se vi er langt i undertal
Anmeld