Hvor tit havde i sex/har i sex under graviditeten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2011

2babygirls

Frk-Lotusblomst skriver:

PUUUHA. Det er mit skræk scenaie. Så en gang i D.U.M at en blev syet. (altså så tråden når hun trak den tilbage). Jeg var ved at kaste op. - Jeg kan bare ikke med det. Puuha. Håber at undgå det, men sandsynligheden for at skulle syes er jo rimelig stor. heeh. Puuha

Kunne INTET stik mærke. Hverken bedøvelse eller syningen. Dog føltes det total sjovt når hun teak i tråden, så kunne jeg mærke det, svært at forklare hæh... Det der var værst var hende fingre som skulle pille så meget dernede, når man ligger med en nyfødt på maven.. arg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2011

Frk-Lotusblomst

Tina&Martin skriver:

Kunne INTET stik mærke. Hverken bedøvelse eller syningen. Dog føltes det total sjovt når hun teak i tråden, så kunne jeg mærke det, svært at forklare hæh... Det der var værst var hende fingre som skulle pille så meget dernede, når man ligger med en nyfødt på maven.. arg

Så håber jeg det bliver ligeså . At jeg intet mærker hvis jeg skal syes. hehe. Og kan godt forestille mig den sjove følelse pga tråden. hehe. Og jah, kan sku godt forstå det irretere lidt når de piller. Man vil vel bare gerne have lov at kunne salppe af og nyde det bette purk.

Anmeld

27. juli 2011

2babygirls

Frk-Lotusblomst skriver:

Så håber jeg det bliver ligeså . At jeg intet mærker hvis jeg skal syes. hehe. Og kan godt forestille mig den sjove følelse pga tråden. hehe. Og jah, kan sku godt forstå det irretere lidt når de piller. Man vil vel bare gerne have lov at kunne salppe af og nyde det bette purk.

Det var så ubehageligt... så skal du lige knibe... WHAT... der er lige kommet et barn ud, og jeg har overhovedet ikke styr på hvad der er hvad dernede lige nu..
Og så kunne jeg ikke tisse selv, damit, så 3 timer efter vi kom på patienthotellet skulle jeg pænt tilbage og bevise jeg kunne for derefter at blive renset dernede og tømt igen, for at se om der stod urin derinde, skrig!!!

Anmeld

27. juli 2011

Frk-Lotusblomst

Tina&Martin skriver:

Det var så ubehageligt... så skal du lige knibe... WHAT... der er lige kommet et barn ud, og jeg har overhovedet ikke styr på hvad der er hvad dernede lige nu..
Og så kunne jeg ikke tisse selv, damit, så 3 timer efter vi kom på patienthotellet skulle jeg pænt tilbage og bevise jeg kunne for derefter at blive renset dernede og tømt igen, for at se om der stod urin derinde, skrig!!!

Orrh ha. Jah sikke dog noget. SÅ skal man lige å overarbejde. IGEN. Stakkel. Og øv at du ikke kunne tisse så du måtte afsted igen.
På trods af "skræk historier" har du lige medvirket til at tvivlen bliver endnu mere mindsket. (har lige haft et par dage med tvivl. Om det var en for stor ting for os. ) Men jeg kan da slet ikke vente.

Anmeld

27. juli 2011

Kofoed.

Meget få gange efter den positive test. Første havde jeg så meget kvalme og oppustet, at jeg ikke havde lysten, da det endelig stoppede gik der ikke mange dage før jeg mærkede første spark og så kunne kæresten ikke få sig selv til det. Så nu er jeg ikke kun homonel, men også trangene, kæresten er bare ligeglad, få han kan ikke tage, at hun bevæger sig derinde imens, så det er jo bare SKØNT ELLER. Tager det dog stille og roligt, så længe han kan klare sig med prono og højre hånd, så skal jeg også nok klare mig.

Anmeld

27. juli 2011

Frk-Lotusblomst

Kofoed. skriver:

Meget få gange efter den positive test. Første havde jeg så meget kvalme og oppustet, at jeg ikke havde lysten, da det endelig stoppede gik der ikke mange dage før jeg mærkede første spark og så kunne kæresten ikke få sig selv til det. Så nu er jeg ikke kun homonel, men også trangene, kæresten er bare ligeglad, få han kan ikke tage, at hun bevæger sig derinde imens, så det er jo bare SKØNT ELLER. Tager det dog stille og roligt, så længe han kan klare sig med prono og højre hånd, så skal jeg også nok klare mig.

Puuha. Respekt. Det vil jeg ikke kunne. Altså lade ham nyde sig selv imens jeg intet fik. Kald mig bare ego, men jeg har også behov. Så heller ordne det for ham, så er noget af intimitenten der stadig.

Men jah, det er nok sådan min kæreste kommer til at have det også.

Anmeld

27. juli 2011

Pige2009

Frk-Lotusblomst skriver:

Hej piger.

Efter en anden tråd gik over i noget lignende fik ejg endelig taget mig sammen til at stille et spørgsmål der har gået mig på siden kæresten sagde det:

Sagen er den at min kæreste hele tiden har sagt han ikke vil have sex under graviditeten fordi han (CITAT "ikke vil bolle den lille i hovedet".

Det irriterer mig lidt, men er det sådan det skal være, jah så må det jo være ¨sådan det bliver. Håber selvfølgelig at han ændre mening når vi engang bliver gravide..

S som overskriften siger: Hvor mange gange havde i sex/har i sex under graviditeten.
Hvis der ingen sex er = Hvorfor ikke?

Ha' en god dag.

Kraaam.

Hver gang vi sås. Kunne simpelthen ikke lade være

Anmeld

27. juli 2011

2babygirls

Frk-Lotusblomst skriver:

Orrh ha. Jah sikke dog noget. SÅ skal man lige å overarbejde. IGEN. Stakkel. Og øv at du ikke kunne tisse så du måtte afsted igen.
På trods af "skræk historier" har du lige medvirket til at tvivlen bliver endnu mere mindsket. (har lige haft et par dage med tvivl. Om det var en for stor ting for os. ) Men jeg kan da slet ikke vente.

Du skulle da næsten læse min FB... Var godt nok i fødsel i 39 timer, men kunne godt overleve fra lørdag kl 7 til søndag kl 8 hvor jeg gav op og tog på sygeshuet.

https://www.baby.dk/debat/70026pi1/foedselsberetnin ger/saadan-kom-lille-madeleine-til-verden--billede r.aspx

Anmeld

27. juli 2011

Frk-Lotusblomst

Baagøe skriver:

Hver gang vi sås. Kunne simpelthen ikke lade være

DEJLIGT.

Anmeld

27. juli 2011

Frk-Lotusblomst

Tina&Martin skriver:

Du skulle da næsten læse min FB... Var godt nok i fødsel i 39 timer, men kunne godt overleve fra lørdag kl 7 til søndag kl 8 hvor jeg gav op og tog på sygeshuet.

https://www.baby.dk/debat/70026pi1/foedselsberetnin ger/saadan-kom-lille-madeleine-til-verden--billede r.aspx

FØJ DA det var længe.. Pryyyh...
Jeg vil læse den med det samme.
Forresten så knuselsker jeg din datters navn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.